Gå til innhold

Sammenligner meg med x'n hans..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele tiden, ang absolutt alt!!

Når vi ble sammen snakka han masse om henne, selv om det var lenge siden det ble slutt å han hadde hatt noen forhold etter henne og før meg.

Problemet er bare at denne dama var hans første ordentlige kjæreste, den første han hadde sex med etc.. Og de var sammen med god stund. Dette fortalte han meg, samt ting de hadde gjort i senga, og hvor bra de hadde det samme (har kommet frem i ettertid fra han, at han overdreiv litt da han snakka om x'n og at de hadde det ikke så bra sammen som han ville ha frem i starten av forholdet vårt)

Dette har gjort meg veldig usikker på meg selv og han.. Har blitt veldig sjalu, klarer ikke tanken på at de treffes alene, jeg tenker på henne hver dag. Klarer ikke slappe av om jeg er i samme rom som henne (vi henger i samme gjengen alle sammen) Hun har alltid veldig dyre klær på seg, så når jeg vet det er en sjanse for at vi kan treffes må jeg tenke nøye ut hva jeg skal ha på meg slik at jeg ikke ser dårligere ut. Har til og med kjøpt en likens genser som henne til 800kr. Skjønner ikke hva som går av meg?

Hun er og mye tynnere enn meg!

Hva skal jeg gjøre? Noen som har tips til meg? Vil ikke ha det slik! Kjæresten min er veldig klar over hva alt dette har ført til for min del, og han er veldig lei seg for det. Men lite han kan gjøre med det nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal si til han det du skrev her.

Vi kan ikke gjøre noe.

Bare han kan forandre dette her.

Skrevet

Jeg tar tilbake det med at bare han kan gjøre noe. Du kan også gjøre noe. Du må bli voksen. Heve deg over henne. Han er sammen med deg, er han ikke?

Og hvis han fortsatt snakker om henne, og du tror han føler hun er bedre enn deg, så elsker han henne fremdeles. Da ville jeg trukket meg tilbake. Ellers er det jo tortur å bli.

Skrevet

Han vet alt jeg skrev her!

Han mener jeg må komme over alt som han har sagt (han er lei for det) men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det?

Hvordan kan han gjøre noe med det da?

Desperat etter hjelp og svar

HI

Skrevet

Nei, han snakker ikke om henne lengre. Nevner ingenting om hva som har hendt før.. Tror ikke han elsker henne lengre, 6 år siden det ble slutt med de. Han sier det er meg han elsker, at han aldri har hatt det så bra sammen med noen før og at han er villig til å gjøre alt for at jeg skal klare å komme meg over dette. Men vi vet ikke hvordan..

Skrevet

Du har to valg:

1. Fortsette slik du har det nå.

2. Gjør noe med det. Ikke gi deg selv lov til å tenke på det, ikke plage deg selv med slike tanker og bynde å nyte det du har.

Er ikke slik at noen kan hjelpe deg med dette, det er bare du som kan gjør noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...