Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Har masse stress i kroppen og er sliten, men klarer ikke legge meg og hvis jeg klarer det får jeg ikke sove. Tenker på alt og ingenting, ikke noe som plager meg. Kjenner syk spisetrang, men kjemper imot. Vil bare sove!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Prøv å fokuser på å puste rolig, slapp så først av i beina, så i magen, så nakken, skuldre og armer og til slutt ansiktet og hodet. Du burde også spise litt, ta en frukt eller ett knekkebrød. Bare så du ikke fokuserer på det. Har selv slitt med det du skriver, og dette har hjulpet meg. Håpe du får slappet av
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Takk! Tror jeg skal forstyrre mannen ved å snike meg inntil han og få varme, vil helst ikke spise om natten blir dårlige vaner av sånt. Tror jeg er mett. Hvor lang tid tok det før du fikk snudd sovevanene dine? Og hvor forstyrret var du?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Høres ut som en god idè Er sånn bare en gang i blandt, har ikke hatt noe mønster på det. Prøver også å la være å spise på natten, for jeg er som deg, redd for at det skal bli en dårlig vane. Er jeg bare fysen og ikke ordentlig sulten, så prøver jeg å tenke på noe annet. Er jeg sulten, så er det bare å spise som hjelper.Det har jeg kun gjort to ganger. Jeg er sånn nå som jeg er gravid, er du også gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå