Gjest Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Kjenner dere sikkelig spark eller mer at h*n bare beveger på seg? Jeg kjenner ikke så mye spark, men mer at han beveger på seg. Det kjennes slik ut iallefall.
Sandra<3L&E<3 Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Her er det en god blanding, kjenner mest bevegelser på kveld og natt nå.. Men i det siste har det blitt på dagen også, er rart og kjenne at babyen sparker når jeg er i bevegelse, som når jeg går eller sitter i bil! Kjenner ofte at babyen presser seg utover, men sparker like mye.er du langt på vei?
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er 35 uker. Jeg ser at magen beveger på seg. Det kan selvfølgelig være spark, men at jeg føler det bare er en vanlig bevegelse.
SAhåpefull Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har 4 dager til termin og kjenner ikke så mye spark lenger som tidligere, men jeg kjenner mye bevegelser. Ifølge min jordmor er dette helt normalt på slutten av svangerskapet rett og slett fordi babyen ikke har så god plass å sparke skikkelig fra seg lenger. Så lenge man kjenner bevegelse er det et godt tegn!
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Jeg kjenner egentlig alt for mye av alt! Skikkelige spark, masse bevegelser, kick-boksing, spenntak når hun dytter hodet så langt ned som mulig santidig som hun skyter bena så langt opp som mulig, og så driver hunå "gnikker" det hun er god for med hodet /skuldre / armer laaaangt nedi bekkenet. Så nå gleder jeg meg til det blir litt trangere....
HeidiL Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 min jordmor har hele tiden understreket at ALLE bevegelser er å regne som spark! så trangt som hun har det i magen nå, så er det ikke rart at det er mest vridning, snuing, hikking og svært sjelden spark... de kommer en gang i mellom, og det ser helt freaky ut, he he, så gjør ikke noe at hun ikke gjør det oftere... jeg er ikke bekymret )
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 en lett blanding her og, kjennes ut som hele gutten vrir seg inni magen, og masse bevegelser av armer eller ben som "drar seg" over magen, kan sitte å følge med på for eksempel en fot som stikker ut og føres over hele magen, kjempe morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå