Gina+1 Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Litt trist og lei i dag. Det årlig vennine julebordet blir arrangert i kveld (en tradisjon vi har hatt de siste ti årene ) I år er jeg da ikke invitert fordi jeg er gravid, og de trodde ikke jeg ville komme.. Jeg har vært frisk og fin hele svangerskapet, vært på jakt hver helg, og tidligere i dag var jeg fire timer i skogen med hunden, før tre timer på julegaveshopping. Har ikke vært sykemeldt en dag, og merker knapt at jeg er gravid. (bortsett fra nattes tid når snuppa har turnoppvisning i magen dette holdt da ikke til å bli invitert til julebord, de ønsket visst ingen baby prat... Jeg vet selv veldig godt hvordan det er med venniner som kun prater baby, og hater det virkelig selv ! ! Med mindre noen spørr meg, prater jeg lite baby.. Har vel ikke helt gått opp for meg at jeg skal bli mamma, men akkurat i kveld føler jeg meg veldig, veldig gravid ! ! Til neste år er det min tur å arrangere julebordet - kanskje jeg skal avlyse pga syke barn ........???
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Opplever litt av det samme selv. Blir ikke lengre invitert med på ting og når jeg spør om hvorfor så sier de bare at de tror at jeg ikke har lyst og at jeg sikkert ikke vil fordi jeg ikke drikker. Er det ikke flott at andre kan ta avgjørelsen på hva man vil? Arrrg!!
Gina+1 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2009 Godt det er flere som føler det sånn ! Jeg har aldri i hele mitt liv følt meg bedre enn nå ! Litt sånn "super Woman" feeling. Gravid, men likevel i knall form. Føler meg mer sexy enn noensinne og er stor fornøyd med magen somvokser ! Jeg hadde nok ikek blitt med jentene på byn, men å være med på selve julebordet ser jeg liksom ikke helt problemet med ! Men, men.. Hatt en kosekveld hjemme med innpakking av julegaver og Istid 3, mens mannen er på "gutte"julebord.. skla hente han senere så er vel noen av jentene som vil sitte på hjemme.. Tror jaggu det kan bli litt vanskelig - jeg er jo gravid, kan ikke ha fulle mennesker i bilen da....
Lilleleen Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Så utrolig dårlig gjort! Men ja du er gravid, orker vel ikke å kjøre rundt med fulle mennesker da ;o) Håper virkelig du sier det, hvis de spør om å sitte på ) Vi har også jentejulebord, en med venninners venninner, som jeg er med på å arrangere, også ett med den ene venninne gjengen min. Jeg drar heller ikke på byen, så drar hjem når de andre skal ut eller begynner å bli veldig fulle. Det har aldri vært noe problem at noen er gravide på noen av julebordene. Hos oss så er det heldigvis den gravide som bestemmer dette selv. Ta det opp med venninnene dine, ikke i kveld, men når dere prater sammen senere. Er desverre ikke noe å få gjort noe med julebordet, men det kan være at de tenker annerledes ved en senere anledning. Det er bra du har hatt en koselig kveld uansett )
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Du fortjener ikke å kose deg når du er på jakt hver helg. Kvalme kvinnemenneske!!
Gina+1 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2009 Ja, huff tenkt det du ! Jeg har faktisk tenkt å ta mine barn med på jakt også jeg ! Jeg har tenkt å lære de å respektere og forvalte naturen ! Jeg har også tenkt å lære barna mine at dyrene vi spiser er noe vi har slaktet og at fiskene er noe vi har fisket ! For meg er dette faktisk noe helt naturlig !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå