Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Dersom du/ dere har det litt vanskelig økonomisk i denne julehøytiden kan du kontakte din nærmeste kirkens bymisjon eller Frelsesarmen og be om en mateske. Der vil du finne litt julemat, pålegg, drikke (ikke alkohol) servietter/lys etc samt noen julepresanger gitt av frivillige til våre arbeid. Sjekk hjemmesiden til Kirkens bymisjon dersom du lurer på om hvor den nærmeste deg ligger:http://www.bymisjon.no/ Vi har taushetsplikt og ingen får vite at du mottok en mateske fra oss til jul!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Jeg kunne godt tenkt meg det, for vi har ikke penger til julemat eller gaver i år..men denne økonomien er kun for to mnd, til jeg begynner i ny jobb, vi sliter jo egentlig ikke økonomisk! Jeg lurer bare på hva de ville synes om jeg troppet opp der og så ganske fresh ut for eksempel..mange flere som trenger det mer enn meg..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Tror du NN 01.57, at alle fattige ser lite freshe ut? Da tror jeg du har misforstått! Takk for tipset HI :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå