Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 siste tiden har han såvidt ofret meg et blikk. uansett farget jeg håret blondt igjen(min naturlige farge) for omtrent 1årsiden. fant baywatch på tv sent i går kveld, og satte på. så uttaler sambo seg plutselig : husker alle digget pamela ,bortsett fra meg da jeg har alltid hatt en(husker ikke helt ordet nå) ting for brunetter jeg. akk som ingenting. jeg bare hevet øyenbryna og gadd ikke svare, men det er jo spennende med blondiner avogtil da. etter at jeg har følt meg så utrolig oversett siste tida såret dette meg faktisk utrolig..føler jeg fikk en bekreftelse på at han ikke liker meg lenger. og jeg som har gått og tenkt på å farge håret lysebrunt siste tiden.haha , det kommer ikke på tale nå hvertfall.hva ville han tro da. hvordan ville dere reagert ?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Ehhh... Hvis han ikke liker deg lenger pga hårfarga, så er det noe alvorlig galt med ham.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Skjønte ikke helt hva som var kommentaren og hva som var frekt?
Tommage♀♂ Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Synes kanskje du legger litt mye i litt lite. Min mann ser ikke om jeg en dag går fra blond til svart, det kan gå flere timer før han spør om jeg har gjort noe med håret.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 det var måten han bare tok det opp på som var så frekkt. det gikk noe i den duren at han tennte på brunetter,husker ikke korekkt ordet han brukte,men hva søren var vits med og si det, som om jeg ikke føler meg dårlig nok fra før. ja det må være noe seriøst galt med ham,som går etter hårfarge. uansett det er bare hvordan vi har det for tia og hele sammenhengen. ble ihvertfall lei meg. her prøver jeg og freshe meg opp til innekveldene og vil at vi skal ha det koselig sammen,men alt er bare likegyldig der i gården., og legge seg med meg,aldri! sorry måtte bare få ut litt her. høres sikkert rart ut, men sånn er det og det er trist.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Huff, høres ut som en idiot :/ Og hvamente han med den kommentaren? Han VET jo du er blondine, så hvorfor prestere å si at han tenner på brunetter?! Jeg hadde spurt rett ut, jaha? Noen jeg kjenner?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 takk akkurat det jeg mente.. så hva gjør jeg med ham,han sitter fremdeles her og glaner på tv, har sagt etpar ord til hverandre i kveld. åårh jeg skjønner ingenting. det er ikke typen det går ann og prate med heller,da blir han bare sur. dette er ikke bare pga hårfargen altså men det var toppen.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 Skjønner hva du mener. Jeg VET at det blir krangel hvis jeg må ta opp noe som plager meg. Spør han om det er noe som plager han. Han blir da sikkert å heve øyenbrynene og si "nei...? hvorfor spør du om det" så kan du rett ut si at han har vært så merkelig i det siste, ikke vil legge seg sammen med deg (og alt andre han gjør som er rart, for så å si at den der hårfargekomentaren ikke hjelper særlig på når han sier han tenner på jenter som har _brunt_ hår når ditt er blondt! Så får du vel ett eller annet svar, men det er da lett å se om det er noe han finner på i farta eller om han sier sannheten
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 kunne prøvd på d ja,men jeg kjener han og stoltheten såpass godt at jeg vet det blir krangel utav det også.og jeg orker ikke mer dritt her akkurat nå. har lyst men tør ikke for og si det sånn men om jeg gjør det nå eller ei vil det nok komme opp om en stund.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Ja, blir nok ikke så lenge til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå