Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Min kjære har alt å han vet ikke hva han ønsker seg,sett alt,har alt å blabla...skikkelig irriterendes så derfor tenkte jeg å få laget en t-shorte ingen andre har med tekst på,hva skal stå der? Tv-slave?Jeg er opptatt!?Du finner meg på kontoret!(dassen altså), Jeg elsker min kjære å mine barn.?Noe morsomt en vits eller noe?? Kom med tips og ideer for det haster å få laget en gave å få den sendt hjem i tide.
Elina Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Hei, kanskje du får litt inspirasjon her: http://www.duffywear.com/ Mange både morsomme og stilige. Hva med b-gjengen om han er donald fan? En facebook inspirert hette genser det står poke me på om han er mye på facebook eller med super mario. Litt vanskelig å si egentlig, det er jo veldig spørs hva han liker. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Jeg er mann, og liker best å gå i t-shorte uten trykk. Ville i hvert fall hate å måtte gå rundt med en tekst som min kjære hadde valgt for meg! Til nød "Jeg er opptatt" for det betyr jo at DU kommuniserer at du vil holde på ham. Alt som går på at HAN kommuniserer noe, blir feil om han ikke velger teksten selv.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Hva med :"Tv-slave"???Eller"Borte bra men hjemme best?" "Jeg har en kone å to barn jeg elsker",noen som har andre forslag???
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 F.eks. "Tv-slave" er sikkert morsomt (for deg). Men han vil aldri gå med den, den blir liggende et års tid, og så rett i søpla. Her er det tanken som teller. Hvorfor bruke ressurser (bomull som er dyrket med bruk av dyrbart vann) på å forklare idéen med t-shorte? Hvofor ikke bare fortelle ham at du har tenkt tanken, og la det bli med dét? Fortell ham at "gaven til deg er TANKEN på tre t-shorter. En med teksten tv-slave, en med borte bra men hjemme best, og en med jeg har en kone å to born jeg elsker." Han blir sikkert (minst) like glad for tanken, som han ville blitt for faktsisk å stå der med en t-shorte i hendene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå