Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Virker så fryktelig tidlig, men jeg finner ikke noe ann forklaring enn det når det gjelder jenta mi. Hun skal gjøre ALT selv. Det er helt ok, for da kan hun prøve seg frem selv (tannpuss, spising osv) Men hun hyler hver bidige gang jeg legger ho på stellematta. Det gjorde hun ikke før, men i det siste så har hun hatet den. Jeg bare ignorer det, for jeg vet jo at det ikke er vondt å ligge der å bli skiftet på. Med andre så er hun så strålende blid HELE tiden, med en gang selskapet går, så er hun et troll med meg, må jo nesten le litt av henne, for hun hyler og bærer seg over den minste lille ting. Så ler hun rått når hun gjør noe hun vet hun ikke får lov til. Jeg gir henne ikke noe som helst oppmerksomhet når hun legger seg med ansiktet ned i gulvet og hyler pga jeg har tatt fra henne noe å sagt at hun ikke får leke med den tingen (ledninger, mobiler e.l) Men hun er på bare 11,5 mnd. Det kan da ikke ha begynt allerede? Burde jeg da takle det på en annerledes måte? Jeg blir aldri sint, jeg vil jo ikke at hun skal bli redd. Og når hun gjør noe hun ikke får lov til så sier "jeg nei, det får du ikke lov til fordi blabalbla" Sier først nei en gang, slutter hun ikke da så tar jeg henne bort. Det har funket mer eller mindre. Jeg skjønner ikke at hun har blitt så stor. Tenker at jeg kanskje burde behandle henne som et barn nå, og ikke en baby. Hvordan gjør dere det med de små på den alderen?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Sån er gutten min også. Jeg blir skremt over hvor mye sinne han har inni seg. Han klikker helt når jeg tar fra han noe han synes er morsomt. Lurer på hvordan han skal bi når han blir eldre..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Akkurat som om jeg skulle ha skrevet innlegget selv!!! Det finnes med andre ord flere av oss, og ja, de tester ut!!i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå