Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 ..blir gravide.. Jeg vil bli gravid, gå med mage og forventinger, kjøpe babyklær, gjøre i stand til babyen som skal komme.. Tenk at jeg skulle vært nesten åtte måneder på vei nå, hadde jeg bare ikke mistet i sommer.. *trist*
Kleint Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Så trist å lese hva du skriver ( Sender deg en trøsteklem:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Det blir nok din tur snart!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Jeg prøver å tenke sånn jeg også, men nå er det snart to år siden vi begynte prøvingen.. Ble gravid, men mistet.. Flere sa da at "da blir du sikkert fort gravid igjen".. Men det er fem måneder siden, og jeg sitter her ugravid fortsatt..:/ Vet jeg syter nå, ble bare så mismodig og lei! HI
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Vi strevde veldig også. etter 1,5 år satt spiren.men den mistet vi. fikk også høre aty nå kom det til å gå fort.men neida. det tok 1.5 år til.men da satt den. 6 mnd etter vi fikk førstemann var jeg gravid igjen med nr 2 ) En dag er det din tur også! den kommer!! ) klem
Kleint Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 Skjønner så godt frustrasjonen din. Jeg ventet i maaange år, og den tiden var vond, etter årevis med prøving fikk jeg to små barn, tvillinger, laget på rikshospitalet:) Krysser fingrene for at du snart blir gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå