Gå til innhold

Trenger litt hjelp fra dere her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vonde kynnere eller hva jeg skal kalle det i kveld. Prøvd å bevege meg, og tenkte at det gikk over. Gjør vondt i korsrygg og mage ved sammentrekninger. Begynte å ta tiden på dem:

22:25- 34 - 41 - 46 - 52 - 57 -

23:02- 08- 11- 15- 19 - 25

De er vonde, men ikke sånn super vonde, som jeg ser for meg rier er.

Tror dere det er noe på gang?

Kan det være bare kynnere?

Bekkenløsning også,så er vanskelig å kjenne forskjell på smertene. De kommer altså i tak, men ikke utrolig vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skader ikke å ringe føden og spørre hva de tror, det ser jo ut som det kommer ganske regelmessig:O) muligens maserier, men uansett lurt å ringe og høre om de vil ha deg inn til sjekk!! Ikke vær redd for å ringe de en gang for mye, heller enn for lite!! Ser det står "fødeklar" bak nicket ditt, så krysser fingrene for at det er skikkelige rier og venter spent på fortsettelsen;D lykke til!!

Skrevet

De har kommet litt mer uregelmessige etter jeg skreiv. Men kommer med jevne mellomrom. Har bare ikke lyst å ringe føden EN GANG TIL, komme på sjekk, så er det ikke noe. Føler meg litt dum vet du ;) Jeg er i uke 39 ja, så det kan jo skje any moment. Redd for at det bare er meg som sitter å kjenner på ting.

Men dere som har kjent rier før? Kan det være det selvom de ikke er så fryktelig vonde?

Skrevet

skjønner godt du ikke har lyst på noen bomturer, det er like skuffende hver gang når man har kommet så langt i svangerskapet!! Da jeg fikk pia mi var jeg vel egentlig ikke i tvil om at det var rier da fødselsen først kom i gang, det gjorde skikkelig vondt. men rier oppleves vel forskjellig fra person til person... så er du usikker så ring dem igjen du:O) det er ikke bare du som sitter og kjenner på ting, med min første gjorde jeg stort sett ikke annet enn å analyserer "vondtene" den siste måneden!!

Skrevet

Rier trenger ikke være spesielt vonde i begynnelsen - med nummer to gikk jeg som vanlig med regelmessige kynnere hele dagen (jeg hadde det hver dag) og reiste inn for en sjekk fordi jeg fikk en blødning - det viste seg at fødselen var godt i gang. Hadde vært inne en uke tidligere med samme regelmessige kynnere, og da skjedde det ingenting...

Har du ikke hatt regelmessige sammentrekninger før tipper jeg du er i fødsel :-)

Lykke til uansett!

Skrevet

Nå får vi se hva dette blir til.. Jeg HÅPER så indelig:o)

Ikke hatt dette før, og heller ikke kynnere som er vonde. Prøver å legge meg litt, så håper jeg på å bli forstyrret ila natten. De er ikke like regelmessige lenger, men er der fortsatt!

Nå skal jeg ikke til føden før det virkelig har skjedd noe kjenner jeg! Var nede sist uke for trodde vannet gikk, men prøven var negativ. Er moden og alt ligger til rette, så nå skal jeg ha meg ei runde sex før det er natta. God natt dere og takk for svar:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...