Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Hva synes dere om dette? Hørte om ei som har farge guttens hår og han er bare 2 år! Grusomt synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 hvis man gjør det så er man ikke i sine fulle fem.. det går bare ikke ann
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Farget hun hele håret han med ordentlig farge? Det er for det første ikke bra for hodebunnen hans og for det andre så er det unaturlig og stygt. Jeg har aldri tenkt tanken, ikke før jeg leste det her
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Ja, det høres helt horribelt ut. Jeg kjenner ei som gjorde det med sin ti år gamle sønn fordi han hadde så kommunefarget hår. Det var sjokkerende nok.... Det er litt sånn at man ikke er fornøyd med barnet sitt. Og det forstår barnet.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Du hørte om ei..? Kan det være at ei fjør blir til fem høns her? Ikke uvanlig at frisører lokker med blå eller rosa fargestriper til barn de klipper. Det går jo av etter en vask. Kan aldri tenke meg at noen kjøper Nutrisse i "askebrun" til 2-åringen sin, liksom.. I så fall er det heeeelt på druetur!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Hun er frisør og jeg vet det med sikkerhet!!! Farga og stripa det... HI
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 De fleste voksne er også stygge med farge i håret. Sjelden det ser naturlig ut.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 Det siste der er jeg uenig i. I så fall er det gjort hos en elendig Nille-frisør. Men imponerende at hun får ungen til å sitte stille lenge nok til å både farge og stripe det! Og imponerende fremvisning av dumskap i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå