Gå til innhold

Hva er forskjellen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er like. Eneste forskjellen er fargen

Skrevet

Den har mindre skjerm, et nyere operativsystem (kommer med Windows 7, mens de to andre har Windows XP) og så har den mer plass på harddisk.

Den har ikke innebygd webkamera, som Acer har, og det står ingenting om at den har trådløst nettverkskort og/eller Bluetooth.

Skrevet

trådløst nettverkskort? Må man ha det for å kunne koble på trådløst nettverk? Kan jeg altså kun bruke den sistnevnte der med nettverk gjennom kabel?

Skrevet

Ja, du må ha trådløst nettverkskort for å koble opp på et trådløst nettverk.

Om pc`n ikke kommer med trådløst nettverkskort så må du enten kjøpe dette, og innstallere det, selv eller koble opp via kabel.

Vet ikke om sistnevnet pc har trådløst nettverkskort, men det står ingenting om det i produktbeskrivelsen. Du kan ta kontakt med Deal for å høre om det er med

Skrevet

Hva koster trådløst nettverkskort, hvor får jeg kjøpt det? Og sist, er det mulig å innstallere det selv? :S

Jeg var så dum at jeg bestilte denne før du rakk å svare istad.. regnet bare med at jeg kom på trådløst nett med den :( Dumme meg!!

Skrevet

Du får kjøpt det på nett og i databutikker, og sikkert på Elkjøp/Expert ol. Vet ikke hva slike kort koster, men du kan fint innstallere det selv. Bare husk å ha med navnet på pc`n slik at kortet passer.

Men som sagt: Det kan være at det følger med selv om det ikke står nevnt. Så vent med å kjøpe noe til pc`n kommer og du har prøvd den.

Ellers så kan du fint koble opp med kabel om du kun skal bruke maskinen hjemme.

Lykke til med ny maskin:)!

Skrevet

Okey.. puh :) takk for svar! Hehe..

En god natt ønskes deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...