Gå til innhold

Noe på gang? Fødsel kansje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mensmurringer i natt og tidligere idag, nå har jeg begynt få vondt bak i korsryggen.. Kjennes ut som det er rett før mensen kommer, men jeg er jo gravid i uke 35-36 så det gjør den jo ikke ;)

Merker at jeg har hatt en del kraftige kynnere idag.. Tror dere det er noe på gang ? Tror jeg skal begynne ta tiden mellom.. Gått 10 min mellom de 3-4 jeg har fått med meg nå. Har også plutselig fått tungt for å puste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være det det er. jeg hadde "mas-rier" i flere uker før fødsel, det kjentes også sånn ut. har slimproppen gått?

Skrevet

Rier er noe helt annet enn kraftige kynnere.

Jeg hadde kraftige kynnere i to uker før jeg fikk rier og fødselen var i gang. Men det er nå hvertfall tegn på at du holder på å modnes!

Skrevet

Nei, ikke som jeg har fått med meg.. Men har vert innlagt med rier for 3-4 uker siden, men de stoppet dem for det var litt for tidelig at h*n kom da. Men fikk beskjed på kontrollen jeg var på etter det at da var jeg passert 34 uker så de kom ikke til å stoppe det hvis noe skulle hende fremover.

HI

Skrevet

Jeg vet at kynnere og rier ikke er det samme, men det er ikke så enkelt å skille dem i starten synest jeg ;)

HI

Skrevet

Ta tiden! Jeg hadde problemer med å skille rier å kynnere på slutten sist! Holde oss oppdaert da! :) Lykke til!

Skrevet

Hatt dem nå i snart en time, der de har kommet med 10min mellom + - 1 min.. Har kraftig mens lignende smerter hele tiden...

HI

Skrevet

Da kan det være begynnende fødsel! :D Bare å vente å se om det enten gir seg, eller blir tettere og sterkere!

Har foresten hørt at om det er kynnere gir de seg hvis du skifter stilling eller slapper av eller noe, men om det er rier gir det seg ikke før de er ferdig av seg selv. Eller noe sånt... Men hvis du bor langt unna sykehuset er det kanskje lurt å ringe føden å spørre??

Skrevet

Ikke noen endringer om jeg skifter stilling, min mor begynte fødsel i 6-7 tiden på kvelden og fikk meg 12 timer etterpå.. Jeg føler ikke det haster før det er rier/kynnere som kommet tettere.. Har ca 20min til sykhuset men, har alt annet klart så :)

HI

Skrevet

Har forresten endret meg i ansiktet i de siste dagen!! Ser litt oppblåst ut!! Fikk komentar på det igår..

Fortsatt det samme det går i, ikke gitt seg men heller ikke blitt sterkere..

Hi

Skrevet

Det kan være fødsel, ja. Har du noen andre symptomer? Selv ble jeg veldig varm, husker jeg, med jevne mellomrom det siste døgnet før. Og det var ikke plass til mat i magen, kjentes det ut som. Og så kom det slimaktig utflod i ett eller to døgn før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...