lillepixie Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Fortell meg litt om forskjellene og fordelene ved den enkelte? Valgets kvaler for meg dette her... Og hvilken synes du er finest å se på?
Lea Laus Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har Manduca og er veldig fornøyd med den! Men har brukt MaiTai'en til magebæring, og bruker nå manducaen til ryggbæring. Snuppa er 8 mnd, så begynner å bli tung å ha på magen i lengden. Jeg anbefaler virkelig Manducaen, jeg får ikke vondt i ryggen av å bruke den i lengden. Har ikke forsøkt Ergoen, men de fleste jeg vet om som bærer sverger til Manducaen for større barn og ryggbæring.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har ergo. Vurderte denne og Manduca da jeg skulle kjøpe. Har flere venninner som har ergo så jeg fikk låne å prøve en før vi bestemte oss. Tror ergoen er lettere enn Manduca å ta på seg og det synes jeg er et stort pluss for ergo. Grunnen til at jeg vurderte Manduca er at den kan forlenges i ryggpartiet til barnet. Synes ergoen er finere å se på, men akkurat det er ikke så viktig da. Jeg er veldig fornøyd med ergo. Enkel å bruke og behagelig for både bærer og barn.
NormaJean Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 jeg har ergo. skal selge den nå og kjøpe meg manduca, fordi jeg kan ha babyen som nyfødt pga nyfødt innlegget samt at man kan forlenge ryggen. da kan mannen min bruke den også gå på www.syvsjal.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå