Gå til innhold

Hjertelyd på 143 gutt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller jente??

Har vært veldig kvalem,men ingen oppkast kvalmen ennå er i uke 17

Hadde hodepine til uke 15

Urinen er mørk,men var blass da jeg tok urinprøve sist..

Sist fikk jeg jente da kastet jeg opp hver dag i 9 mnd,med sønnen min var jeg litt kvalmen,men det gikk fort over.

Skal til ul på Tirsdag,har guttefølelse..kinesisk kart sier gutt,ringtest sier gutt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten i magen min har ligget på 140-145 hele tiden :)

Skrevet

Spennande å se:)..løye koss forskjellige svangerskapå kan ver:)

Skrevet

Jeg har hatt det omtrent som deg :)

Kvalm fram til uke 16ca, men ingenting oppkast. Vanvittig hodepine fra ca 12-17uke..

Hjertelyd på 140-145.. Og i magen bor en liten prins :)

Skrevet

ååååå spennande:) hadde vore kos me ein liten prins:) e liksom det magafølelsen seie å e det eg på ein måte"forvente",men ei jenta e og hjertelig velkommen..men føle litt på gutten nå:)

Skrevet

Mine 2 jenter lå begge på 140-145.....

Så jeg er veldig spent denne gangen, om hjertelyden er mindre eller det samme. Er den mindre for min del trur jeg det blir en gutt.

Hadde jo vært veldig koslig, men skal være superfornøyd så langt alt er bra, blir bare en ekstra bonus:)

Skrevet

Jeg venter jente og hjertelyden varierer mellom 145 og 155 :-)

Skrevet

Min rolige jente lå på 120 hele svskapet. Min litt mer urolige gutt/jente ligger på 140.

Skrevet

jeg har gutt i magen, 140 hver gang

Skrevet

Har ingen tror på at hjertelyden sier noe om kjønnet jeg... Har begge deler selv og alle har hatt hjertelyd varierende fra 120-160. Kvalm har jeg vært med alle og...

Skrevet

Jeg får gutt. Har ikke vært noe kvalm og hjertelyden har lagt mellom 144 og 152 (på 5 kontroller).

Skrevet

hjertelyd sier mer om barnets aktivitet enn om det er gutt eller jente.

men etter det man hører så er hjertelyd mellom 120 og 140 tegn på at det kan være gutt og hjertelyd mellom 140 og 160 jente.

stemte faktisk på begge mine .

lav med gutten og høy med jenta.

Skrevet

Hjertelyd går på hvor aktiv ungen er, ikke hvilket kjønn det er.

Farge på urinen kan variere etter hvor mye væske en drikker (for lite = mørsk farge..etc).

Syns selv det er kjempespennende å tenke på om en får gutt eller jente, men greier ikke å tro på ting som er så innlysende noe helt annet.

Hadde skikkelig jentefølelse fra tidlig i sv skapet, viste seg å være en liten gutt! :)

Lykke til på UL i dag! Kjempekos å se den lille i magen!

Skrevet

Takker;) det va ein liten gutt så magafølelsen hadde rett igjen..å det kinesiska fødekartet e vore rett på alle 3 ungane:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...