Gå til innhold

Har ikke lyst å la mannen ta pappaperm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er av den formening at babyen blir bortskjemt når jeg tar henne opp når hun skriker. Han mener hun har godt av å måtte sitte litt for seg selv, og at jeg duller med henne og skjemmer henne bort.

Jeg mener at babyer ikke kan skjemmes bort, og jeg ønsker å gjøre alt som står i min makt for at hun skal ha det best mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har krav på sine 6/10 uker uavhengig av hva du måtte synes om det.

Og jeg må si meg litt enig med din samboer: Babyer, og unger, trenger ikke å bli skjemt bort. Det er ris til egen bak det.

Skrevet

La han lese litteratur på området når det gjelder omsorg og ansvar for babyer. Han har sansynligvis ikke oppdaterte kunnskaper på området og trenger litt oppfriskning.

Skrevet

Små barn kan være ganske insisterende når det er noe de mener de trenger. Min hørtes ut som en tåkelur!

Kan godt hende far ser annerledes på det etter å ha vært utsatt for tåkeluren en dag eller to.

Skrevet

Når du først har valgt å få barn med denne mannen så må du bare la ham få delta, og da må du også gi ham litt slakk på hvordan han gjør ting.

Han lærer etterhvert bare han slipper til.

Ingen er tjent med at en forelder holdes utenfor (ser selvsagt bort fra direkte uforsvarlig behandling av barna).

Lykke til!

Skrevet

Men, du har da fått barn med ham? Valgt ham til å være den rette til å være far til dine barn? Hvordan kan du da si at du ikke vil la ham være hjemme med henne?

Kjenner man virkelig så lite de man velger å få barn med før barnet faktisk er kommet til verden?

Hm, merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...