lillechille Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Kjenner litt panikk, akkurat funnet ut at jeg/vi er gravid og vi har og akkurat bestemt dato...5 juni...SÅ kirke og dato er klart, og ingenting annet...Og hvis alt går som det skal er jeg jo da 7 mnd på vei... Noen som har noen tanker/ utfordringer/ tips?? Hvor finner jeg stor nok kjole feks? HVA er det jeg begir meg ut på, hehe...Blir bare artig...Uansett, tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Hei! Og gratulerer med graviditet! Jeg vet om en som giftet seg 7 mnd på vei. Tror hun synes det gikk greit, men det er jo også da mange begynner å føle seg store, tunge og ikke helt i toppform. Siden dere bare har bestilt kirke går det jo kanskje an å fremskynde datoen en mnd? Da får dere jo litt mindre tid, men det burde vel gå, for i mai er ikke høysesongen for bryllup begynt enda, så lokaler, catering osv kan fortsatt være ledig. Så tror jeg du bør prøve brudekjolen ukentlig når det nærmer seg, så den kan justerers etter magen.. (både størrelse og fasong). Tror mange brudekjoleforhandlere også har kjoler for gravide, men det beste er kanskje å få noen til å sy når magen har begynt å ta form.
Sabina og gjengen Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Gratulerer så masse med baby Men, hadde det vært meg hadde jeg flyttet bryllupet til etter fødsel, vinterbryllup er jo veldig nydelig da Men det er fordi jeg vil kunne nyte et glass vin med min kjære på rommet etter festen, kose meg og ikke tenke på bekkenløsninger, kvalme eller ulike svangerskapslyster til mat og lukt.. MEN, dersom dere skal beholde datoen så ville jeg fulgt de tipsene over her:) De er nok de beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå