Gå til innhold

Dumt å bare gi godteri i julegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

til to barn på 8 og 10 år som er søsknene til fadderbarnet vårt? Vi fikk beskjed om at de har så mye av alt at vi godt kunne kjøpe litt snop. Så da har vi kjøpt for litt over 400,- kr til fadderbarnet og for 100,- kr til de andre. Er dette kjipt synes dere? Vi har egentlig bestemt oss for å bare kjøpe til fadderbarn, men fikk vite at de har kjøpt til begge våre barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men det er veldig dumt å gi ett barn mer godteri enn de andre!

Skrevet

Nei altså, fadderbarnet får klær for over 400,- mens de andre får godteri. Hun er bare 9 mnd og for liten til snop enda:)

Skrevet

Jeg pleier aldri å skille fadderbarn og søsken. Gir heller en gave for 150-200 kroner til både fadderbarnet og hans søsken... Du kan jo kanskje heller prioritere fadderbarnet når han h*n har bursdag?? Gi heller en finere gave da, og heller litt mindre til de to andre sine bursdager... Samtidig som du skriver i bursdagskortet at du ønsker verdens fineste fadderbarn en fin bursdag....

Skrevet

Jeg er anonum 21:55...

Ville bare si at jeg synes ikke det er dumt å gi godteri i julegave altså!! Det er jo alltid godt mottatt av barn:)

Skrevet

Uansett for sent det nå da. De kommer på besøk hit i morgen tidlig... Jaja. Ingen andre som kjøper litt mindre til søsken? Synes det er for lite å kjøpe for 200 til fadderbarn og for mye med 400,- til alle...Huff. Fikk litt angst her jeg nå.

Skrevet

Hvorfor skal man gi til fadderbarns søsken (så lenge man ikke har noe nært forhold)?

Synes godteri til de to andre er mer enn godt nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...