Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 jeg har en liten jente som er strålende fornøyd hele dagen, sover ca 2 ganger, 1-2 timer.. pluss minus selvsagt! spiser 2 grøtmåltider,middag,melk og fruktmos i løpet av en dag... bæsjer også som normalt over til problemet: hun har, siden hun var 3-4 mnd lagt seg kl 18.30, aldri vært noe problem sovet da gjennom hele natten til 08-09. Men i en uke nå, har hun våknet igjen ca 20.30 og da ligger hun bare å ler og preiker! hun er ikke sulten, hun spiser mye til kvelds.. gir hun vann, koser litt og går ut.. går noen ganger inn å legger hun på plass igjen, hun er i hele sengen! selv med pose på... hun er i strålende humør, smiler til meg hele tiden når jeg er der inne, og klager ikke når jeg går ut! men hun ligger gjerne sånn i 2-3 timer... HVA SKJER? har prøvd å la henne sove mye på dagen, og prøvd å la henne sove mindre.. men er ingenting som hjelper! hun fikk en tann, her for noen uker siden og en til har kommet litt ut nede. Men hun griner jo ikke! bare koser seg... hva skal jeg gjøre??
klg,2 boys now:) Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 la hun ligge å kose seg.å nyt det sier jeg bare.. hilsen ei med 2 unger som er ett mareritt å få lagt om kvelden.
♡ A & E ♡ Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Synes bare du skal være glad for at hun ikke gråter jeg
lille og lille spire Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 min på 6 månder holdt på slik sist uke. Har begynt å vekke han en halvtime tidliger på morningen, så han blir trett nok på kvelden.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Det der har vi slitt med også, tror det er ganske vanlig dessverre. Her hjalp det litt å gå ned til en blund om dagen, men da var hun endel eldre, dvs 10 mnd gammel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå