Gå til innhold

bf er på fest ikveld og kan jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

sende på han ei meld der det står, håper du koser deg masse ikveld. nå skal jeg legge meg å tenke på hvor sexy/kjekk(?) du er.

???

hehe, vi er ikke sammen, men er enige om å prøve å komme sammen igjen framover.

alle menn får da butterflies av å bli kalt sexy/kjekk eller?

hva annet kan jeg evt skrive? litt sånn flørtete?

nei jeg er ikke fjorten...bare forelska ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han liker deg så blir han sikkert glad. Om han ikke liker deg? Vel, om bf til mitt barn hadde sendt en slik melding så hadde jeg blitt litt irritrert. Det er så turn-off når man ikke er forelsket/elsker personen som skriver det

Skrevet

Skriv heller: Hvis du er lysten i natt så er mine dører åpne ;) ;)

Skrevet

Alle blir litt fjortis når de er forelska ;)

Hvis dere er enige om å prøve å bli sammen igjen, må han jo like deg. Enig med hun over meg, kjør på :)

Skrevet

hvorfor er det turnoff når noen du ikke elsker sier det?

flere som syns det?

jeg er ikke hi, men måtte bare spørre.

Skrevet

takk for alle svar, da kjører jeg på :))

hva har man å tape liksom ;)

jippi..gleder meg til å se hva han svarer :D

hi

Skrevet

sendte den nå jeg...iiiiiiiikkk...nervøs som en drittunge her jeg sitter!! hihihih ;))

Skrevet

He he ja forelskelse er en ekte rus =)

Enig med de som skriver at om dere har planer om å prøve så blir han nok tent eller i alle fall oppstemt av en slik sms! =)

Og det er jo helt åpent for han å komme med neste skritt!?

Skrevet

hei. er det noe fart på byen da? :) håper du koser deg kjempemasse ikveld :)) sitter å tenker på hvor sexy du er jeg.. :) klem.

bra? eller?

det med at han måtte kose seg er litt pga at jeg var ganske sjalu før, så prøver liksom å vise litt at jeg ikke er sånn nå lenger..heheh.

Skrevet

dytter jeg :) Spent på om du fikk svar!

Skrevet

Dytter jeg og..;) Flere som er spente:p

Skrevet

dytt dytt ?? hmm . håper du fikk det svaret du ville ha :) heldig deg om det skjer! hadde jeg gjort det sammen med min samboer hadde han kalt meg vulgær... ... oppfører seg som en 70 åring. makan. ..

Skrevet

så hyggelig at dere er spente :))

jeg fikk ikke noe svar, men i 2 tiden inatt ringte han å lurte på om jeg var våken. :)

var jo ikke det egentlig..hehe, men sto opp og an kom innom. vi satt å prata om alt egentlig, lenge. så skulle han dra (en kompis som skulle ligge over hos han pga lang vei hjem) å da kyssa vi :))

ååååå jeg er så lykkelig nå jeg :))

han kommer senere idag også da, så da får vi se hva som skjer da, men kan se ut til at ting kommer til å ordne seg nå :))

hilsen verdens gladeste tjej idag, som er kjempeglad for at jeg tok sjangsen på å sende han den meldinga :D

Skrevet

Håper det ordner seg slik du vil :o) Så koselig!

Ha en fin dag ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...