Gå til innhold

Gledet meg plutselig til lillebror kommer nå :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har jo gledet meg til lillebror kommer, men kanskje gruet meg litt og. I dag var jeg hos svigers og hentet frem boksen med guttetøy 50-56. Gikk gjennom alt nå og satte det i gang til vask. Var så koselig å se igjen alt tøyet. Husket plutselig mange gode og koselige stunder fra sist :)

Tok med boksen med ammetingene og, litt mer blandete følelser til den etter en strevsom ammestart sist. Satser på at det går bedre denne gangen...

Noen andre som har det på samme måte, at de gleder seg, men gruer seg litt og? Ble enda mer virkelig at det faktisk kommer en ny baby i huset om ikke så lange.

Ha en god helg videre, damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner det i veldig stor grad som deg. På den ene siden kan jeg nesten ikke vente, men på den andre siden "gruer" jeg meg litt til det blir to barn i huset. Det er nok ikke helt uvanlig, men tror nok det blir helt fantastisk når lillemann melder sin ankomst:)

Skrevet

Jepp her er det også litt ambivalente følelser. Lurer fælt på hvordan det skal bli å være tobarnsmor.. Hvor skal man få energien fra til å være nok til begge to liksom? Men samtidig gleder jeg meg til en ny baby, kos, amming, permisjon, turer og se hvem denne karen i magen blir, hvem ligner han , er han like sta som sin storesøster..etc etc.. :) Mange tanker. :)

Skrevet

jeg gleder meg kjempe masse til gutten min har kommet ut, men som førstegangs må jeg jo si at fødselen er en om ikke mye, men litt skremmende tanke. har hatt noen syke tak med menssmerter i natt, klarte ikke stå eller gå, måtte bare stå på alle fire i sengen, og siden rier er mye verre lurer jeg felt på hvordan jeg kommer til å takle det...

Skrevet

Slenger meg på her. Venter nr 2 i januar, og skjønner ikke hvordan jeg skal ha tid!! Tenker mye på 3 åringen min og, har bare SÅÅÅÅÅ dårlig samvittighet, om 5 uker blir livet hans snudd på hodet... Når skal jeg få tid til å kose med han da?? Skjønner egentlig ikke hva jeg tenkte på når jeg hadde lyst på baby igjen - nå kjennes det ut som jeg kunne greid meg lenge med 3åringen... Håper dette ender seg når babyen kommer ut, for jeg er samtidig livredd for at jeg ikke skal greie å bli glad i babyen!! Mange følelser i sving ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...