Gå til innhold

Ammebh, hvordan finne riktig str??


Shelo

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan jeg finner rett str. på ammebh?? Vil kjøpe bh før babyen kommer. Tenkte jeg skulle handle på nettet, men det gjør det vel bare enda vanskeligere. Noen tips? Har hørt at man skal gå opp en cup, stemmer det?? Håpen noen kan hjelpe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så godt som umulig å vite hvor store brystene blir etter fødsel, så jeg ville bare kjøpt en billig en først, og så kjøpt ordentlige bher når brystene er stabilisert litt.

Selv gikk jeg fra C til H cup, så det er ikke alle som går opp bare en størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist kjøpte jeg sånne amme-singlet på Hm. Som jeg hadde med på sykehuset og brukte den første uken. Da var det liksom litt enklere å se og prøve bh etterpå... Var egentlig veldig god støtte i den topp tingen på hm så jeg brukte min masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to billige for "sykehusbruk/første uke" som er to strl over min vanlige. De er veldig romslige med plass til å vokse i og plass til ammeinnlegg. Anbefaler å vente med å kjøpe dyre og gode amme bher til du ser hvor stor du faktisk blir. :) Og gjerne vente en ukes tid. Like etter fødsel er jo brystene kjempe sprengte gjerne. Men det stabiliserer seg etter en ukes tid sa min JM. Så da kan en sitte med skjegget i postkassa om bhene er for store:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...