Prinsesse Gidderikke! Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Jeg passe på at du er ren, at du dufter godt, at der du henger er det godt og varmt, stryker på deg......................... Men nå orker jeg bare ikke mer! HELVETES KLESVASK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest cunning stunts Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Men når den gir deg tilbake av all sin rene, nyduftende godhet - da har du nok en soft spot i hjertet likevel...
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2009 Uff ja, sant det. Bløthjerta som jeg er. Men så går de bare en dag eller to, så er det fa.. meg på´n igjen. Grrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patetica fåkksi Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Stokk om ordene, husk, det er Ordspillørdag, og du får løsningen: Det går et par dager og det er på med Fa igjen! http://www.reporterasfashion.com/wp-content/fotos/Belleza/Cuidado%20corporal/fa-desodorantes.jpg Da slipper du å vaske klærne så ofte.
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2009 Takk for tipset. Fjerner det flekker også? Ellers så skal jeg satse på å vinne en hel haug med penger. Så jeg bare kan kjøpe nytt hver gang. Men er vel bare det at jeg har verken ei svigermor eller en mann i huset jeg kan kjefte på og klage over. Så da måtte jeg få ut litt aggresjon om klesvaska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå