lykke*liten Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 hvor mye ser pappaen til ditt barn barnet sitt? syntes 4 timer i uka er veldig lite jeg , men sånn er det her han sier at jeg maser når jeg nevner at jeg syntes det er lite, før var han på besøk to dager i uken..... men nå kanskje en dag.. er jo han som går glipp av alt som skjer med gutten vår på 6 mnd, men jeg blir jo så trist å deppa når han ikke kommer..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Hver dag i en mnd. Synes fire timer høres lite ut, og greier ikke for alt i verden å skjønne meg på dem som mer eller mindre fraskriver seg bara når de går fra mor. Det er kan ikke være så greit for de små heller, nå virker din så liten at han neppe skjønner dette enda, men en dag.. Håper han tar til vett snart og prøver å få bedre kontakt med dere:)
midgard Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 han har sett henne 5 ganger på 4 mnd... og det er skammelig...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Hver dag når han er hjemme, jobber som fisker. Dersom han ikke skal på fest/byn. Da besøker han ikke den lille.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 I følge samværsavtalen skal han ha dattern vår 4 timer 2-3 dager i uka og 7 timer annenhver søndag. Men han kommer alltid minst en time eller to forsinket, om han dukker opp i det hele tatt. Er ofte "syk", og klarer på en eller annen måte å forsove seg til samvær på ettermiddagen!
freebird Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Datteren vår er 3 år og bor annenhver uke hos meg og faren. Vi bor i gangavstand og treffes til middager og felles samvær med jevne mellomrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå