Anna Anka Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Hadde termin i går men trudde hun skulle komme før for jeg har hatt så stor mage ;-) Er annengangsfødende, hodet er festet og magen sunket (dette for 2 uker siden). For 2 dager siden gikk slipproppen og jeg har et voldsomt trykk i rygg og bekken. Reiser jeg meg opp blir det kjempeubehagelig med trykk i mage og endetarm også.... Er sååååå klar nå.....
Termin 061209 Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Vi er i helt samme situasjon. Jer er 6 dager over termin og er 3. gangs. Er moden, har 4 cm åpning, proppen gikk for 3 dager siden... Akkurat samme som deg når jeg reiser meg.. når jeg går får jeg harde kynnere og veldig nedpress.... men ingen rier..... Hva skal vi gjøre da????
Anna Anka Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2009 hehe.....jeg vet sannelig ikke. Håper jeg også har åpning når riene starter.
Termin 061209 Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Ja godt å tenke på at jeg snart er halveis i fødselsforløpet.. he he men det er visst de siste cm man kjenner.. Sitter å drikker litt sterk kaffe jeg nå.. ble anbefalt det av jordmor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå