De tre gull Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Var på julebord i går sammen med min mann..Og der ble servert "alt" mulig rart... Og det verste av alt var at eg og min mann fortsatte etter vi var kommet hjem.. Vi hadde det kjempekjekt sammen. Alene hjemme og dansing på stuegolvet..Og så ble jo det også løst en del verdensproblemer.. MEN i dag er det bare vondt...rett og slett vondt!! *stønn*
tante grusom master of law Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Ja, men tenk så gøy du har hatt det! Trøst deg med at det går over:)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Hahahaha i know d fealing!!=) hehe.. men jeg blir jo helt over meg at dere hadde d så hyggelig etterpå=)=) åååå søtiser!!!!!! tenk på d så går d nok litt bedre!!=)=) kooooselig=)og sikkert deilig for forholdet=)
cherry coke Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Om man har hatt det kjempegøy kvelden før er det helt ok å være litt redusert dagen etter..Det blir likar i mårra ;-)
Emma&Adrian Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Jaja,du måtte iallefall ikke hjem fra julebordet kl 22 fordi du var full! Hilsen Lene,som enda har angst fra forrige helg,og som tydeligvis ikke tåler mer enn 4 øl hehehe God bedring,håper bare du ikke får en 2 dagers hangover
Monajenten Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 Hahaha sånn er jeg også Lene! Tre øl og jeg danser nesten på bordet:-P Folk rundt meg blir fremdeles sjokkert over at jeg fortsatt tåler like lite, hehe:-) Er mange som vil spandere fylla på meg mot at jeg spanderer tilbake:-P HI: Syns det hørtes ut som en deilig fantastisk kveld med din kjære! :-) Det går snart over, og da blir det bare koselig å tenke tilbake på gårsdagen:-)
Monajenten Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Kan si det sånn ja:-P Er i grunnen veldig praktisk;-)
Emma&Adrian Skrevet 12. desember 2009 #10 Skrevet 12. desember 2009 Jeg var IKKE sånn før,haha Pleier å tåle iallefall 8 øl,men ikke på julebordet Jeg klappa høyest av ALLE under talene,lo høyest,ja det er rett og slett flaut hehe. Og i morgen skal jeg på juletrefest med de samme folkene,så jeg håper de har glemt det hehe. For å være full kl 22 på julebord er liiiitt vel tidlig
Monajenten Skrevet 12. desember 2009 #11 Skrevet 12. desember 2009 Hehehe søta:-P Spørs når julebordet begynte da, hehehe:-) For et par uker siden var jeg på fest og hadde med meg 5 øl. Drakk liksom bare 3 av de da, og det holdt lenge, hahaha:-P Det er jo i grunnen litt pinlig, det også:-)
Emma&Adrian Skrevet 12. desember 2009 #12 Skrevet 12. desember 2009 Begynte kl 19 Men men,jeg får bare leve med det! Angsten lenge leve haha 3 øl ja,...hmm..du blir iallefall ikke blakk av en fest da! Hehehe. Digger forresten skoene du har kjøpt deg,jeg kjøpte nesten de samme,jeg kjøpte de som var helt til kneet jeg,men ville ha de som du har kjøpt og,så kanskje jeg skal kjøpe de også nå som de er på tilbud
Monajenten Skrevet 12. desember 2009 #13 Skrevet 12. desember 2009 Hadde de like som går helt til kneet?? :-O
Emma&Adrian Skrevet 12. desember 2009 #14 Skrevet 12. desember 2009 Oh YES DEAR!! http://lenemiella.blogspot.com/2009/11/oh-lala-mommy-got-new-shoes.html ME LOVE! De koster bare 349 nå tror jeg!! KOsta 600 når jeg kjøpte di da
* 5 om dagen * Skrevet 12. desember 2009 #15 Skrevet 12. desember 2009 uff,god bedring...kanskje meg i morra detta da. har noen øl nå(6 stk) før jeg skal ut å spise,og på byen etterpå...tror jeg kanskje burde vært forsiktig, da jeg nesten aldri drikker lengre,men enn så lenge går det bra.... nei,får hoppe i dusjen :-)) jeg og mannen min koser oss veldig i dag, spilt masse gammel musikk,og mimra.... kos dere her i kveld :-))
Monajenten Skrevet 12. desember 2009 #16 Skrevet 12. desember 2009 Oh heaven:-O Hvis de også er på salg, kan det jo hende jeg må ha dem også da?? :-O De er vanvittig gode å gå med til tross for sine 13 cm. Jeg blir et par cm høyere enn kjæresten min da, men men, sånt skjer:-P
Emma&Adrian Skrevet 12. desember 2009 #17 Skrevet 12. desember 2009 Ja faktisk så var de gode å gå med! Jeg går ikke som jeg har baisa i buksa med dem haha,så da er det ett godt kjøp LØP Å KJØP!!
Monajenten Skrevet 12. desember 2009 #18 Skrevet 12. desember 2009 Hehehe, nå fikk jeg et koselig syn du:-P
Emma&Adrian Skrevet 12. desember 2009 #19 Skrevet 12. desember 2009 HAhaha,ja men seriøst,jeg er ute av trening når det gjelder høye hæler! Så da blir det litt sånn: bøyde knær ;=) Ala jeg har baiset i buksa stil
Monajenten Skrevet 12. desember 2009 #20 Skrevet 12. desember 2009 Skjønte det:-P Alle sier man får så fin holdning av høye hæler. Jaddddda liksom:-P Men jeg begynner å bli god jeg da, hehehe;-) Bestilte forresten Zumba i går, så nå blir det trenings! Tyvstartet med 2 kg vektnedgang pga eksamensuke, så satser på at jeg fortsetter i samme spor:-P
Emma&Adrian Skrevet 12. desember 2009 #21 Skrevet 12. desember 2009 Så flott da!! Jeg meldte meg inn i elixia nettopp,de får zumba der etter nyttår Det blir gøy! Håper bare jeg orker å gå,er så på felgen for tiden at det er ikke noe gøy! Men jeg håper på en skikkelig god opptur nå snart,for jeg er lei av å være nede i dalen hehe. Snart jul jo! OG Adrian blir 1 år neste lørdag! JAIKS!! For ett år siden satt jeg å trykka på bim med rier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå