Gå til innhold

HJELP HJEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!=)=)=) Noen som kan hjelpe meg?? jeg skulle ha begynt for lenge siden... mannen er på vei hjem å jeg skulle lage juleskinke!! greier ikke komme meg fra pcen.... ups!! deres skyld=)

jeghar ferdig kokt juleskinke, hva gjør jeg med den??? legger den litt i ovnen? skjærer den opp først???? HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!!!

Tusen takk skjønne fruer som vet ALT=)=)=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal den griljeres med sennep?

Skrevet

Jeg bruker å skive den opp i tynne skiver og legge den i aluminiumsfolie i en ildfast form. Oppi folien har jeg også LITT vann. Så pakker jeg folien tett og varmer det.

Skrevet

jeg har ikke sennep... må jeg??

jeg har potet, skinken og surkål....

kanskje jeg bare skal gjøre d du sier Myrtel og lille misteltein... men hvor lenge skal de ligge da?? å blir ikke litt tørr da??

takk takk takk=)=)=)

Skrevet

ikke hvis du har litt vann i bunn av folien og pakker det tett. Jeg hiver det inn på ca 180 ( men ikke ta det for hardt, for jeg hiver ALT inn på 180, med mere eller mindre vellykket resultat he he).

Bare åpne folien etter en stund så ser du om det er varmt.

Skrevet

okey, da prøver vi..=)=) har ikke så mye og si om d ikke blir dritbra liksom... d er bare sambo å han vet jo hvordan jeg er på kjøkkenet=)=)

tusen takk!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...