Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Ikke meg ,men jeg tenker på en venn jeg har...hvordan er da et forhold der man bor i hver sin by flere miiil unna hverandre og bare møtes en gang ca annenhver mnd, toppen 1 gang i mnd? Er vel bare et slikt sex-forhold det da? Jeg kunne aldri hatt det slikt, men hver sin lyst...eller?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 For noen funker det. For andre ikke. Og det er bare en måte å finne det ut på
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Tenker her at de opplever jo bare de "gode" sidene med hverandre, sex osv...det er noe helt annet når hverdagen kommer og de skal bo i lag, og være i lag hele tiden...brytes idyllen da kanskje?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 jeg har prøvd det, jeg bodde på østlandet og kjæresten bodde i NordNorge (møttes da vi jobba sammen på hurtigruta), vi var vel ilage i ett år og så hverandre ca annahver måned...men det ble for sjelden og følelsene ble borte...men noen greier jo å komme gjennom det og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå