Gå til innhold

Trenger noen oppløftene ord!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg hadde termin 6 desember. Går med 4 cm åpning og proppen gikk for 3 dager siden. Ingen ting mer skjer!!!!!!!!!!

Jeg er 3. gangs o har aldri gått over termin.

Jeg har prøvd alle kjærringråd tror jeg... Har såå nedpress, harde kynnere som varere lenge og skikkelig lei rygg. Hvor blir det av disse riene da?

Skal inn på sykehuset på mandag. Hadde så lyst til å gå i fødsel av meg selv. Hadde igangsatt fødsel sist og det var et kjempe heftig fødselsforløp og ønsker egentlig ikke dette igjen. Har en baby i magen som er ca 4500g nå og det bekymrer meg også.

Kan noen komme med noen oppløftene ord til meg på en lørdag??

Hvor lenge ville dere gått over tiden?

Noen tips og råd for å sette igang?

Noen som har hatt det på samme måte og født på normalt vis??

Håper noen sitter foran pc`n i kveld...er så frustrert og lei og oppgitt nå.

Føler nesten det ernoe galt og at jeg ikke kommer i fødsel av meg selv.. Hm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen lur kur... skulle bruka han sjølv da! :) Men eg føler virkeleg med deg!!

Sitte her og syns synd på meg sjølv fordi ALLE er på julebord og eg er heime og er svær og førdeklar!! Hadde ein plan med å fø før helga, så kunne eg sei "berre reis på julebord dåkke, eg har no fått ei lita, søt jente!" Men sånn gjekk det ikkje...

Men ein trøstande tanke til deg - du får sikkert før meg! Lukke til!!

Skrevet

Takk for svar :)

Ja ikke sant.. Alle rundt meg er i kjempelag i dag, men jeg meldte meg ikke på pga at jeg trodde jeg også skulle sitte her å kose meg med en liten jente.. men hun er og blir på innsiden foreløbig.

Har jo funnet ut at noen god kur finnes ikke.. he he he.. Hadde aldri trodd det skulle bli så hardt å gå på overtid. Men dahar jeg prøvd det også.

Ha en god lørdags kveld!!!

Skrevet

Skjønner utrolig godt at du er utolmodig!

Jeg har termin på mandag, og holder allerede på å bli sprø av å vente.

Om du helst vil slippe igangsetting så kan du jo be jm på sykehuset om å strippe deg? For mange begynner vist fødselen av seg selv da.

Skrevet

Trodde man "burde" gå i fødsel en stund etter slimproppen gikk, men vet ikke helt... Tror jeg ville inistert på å bli satt i gang på mandag. Kan man ikke lettere få infeksjoner når slimproppen er gått og man har begynt å få åpning da? Tror jeg hadde satt meg på bakbeina og sagt at jeg drar ikke hjem før noe skjer! Lykke til!!!!

Skrevet

Jeg var på sykehuset for en uke siden. Å da var det snakk om stripping. Men legen ville ikke gjøre noe unaturlig sa han for han var sikker på at jeg gikk i fødsel selv om kort tid... men hva la han i kort tid da??

Men jeg tenker stripping... med 4 cm.. tenker han heller vil ta vannet, og det er der jeg er litt skeptisk. Men må vel bare bite tennene sammen å ta det som det kommer. Er liksom ikke noe drøm å begynne en fødsel redd og bekymret. Sist viste jeg ikke hva som ventet meg, men det gjør jeg nå... Huff.. Kom til meg vonter.... kom til meg rier!!!

Skrevet

Så tidligere i dag at ei her (husker ikke hvem) hadde fått anbefatl av jm å vaske vindu og drikke sterk kaffe. Så det er iallefall mine planer for morgendagen:)

Lykke til! Håper du kommer i gang av deg selv og slipper å settes i gang ;)

Skrevet

He he det var nok meg som skrev det.. Ringte på føden på fredag å klagde min nød og fikk de tipsene.

Jeg drakk faktisk kaffe i går kveld, og hadde noen murringer i natt. Har drukket kaffe i dag også. I morgen skal jeg gå en tur, vaske vinduer og drikke kaffe... en siste krampetrekkning..

Lykke til Løvemamma :)

Vi får håpe morgendagen bringer lykke.

Det eneste som er litt gøy hvis jeg blir satt i gang på mandag og hun kommer da, får hun bursdag på samme dag som meg:)

Skrevet

Et tips jeg vil komme med er å klippe plenen med elektrisk klipper

( hvis det er som her hos oss ingen snø, bare grønn plen :( )

Lover at den vibreringen funger hver gang altså.

Lykke til.

Skrevet

Ha masse sex, så mye dere orker. iflg min fødselslege er det det eneste kjerringrådet som funker. Det gjør heller ingenting å ha sex selvom slimproppen er gått, ringte føden og sjekket sist gang hehe:-) Og massere brystvortene med olje, men det gav meg bare sliiitsomme maserier, hehe, men gjorde det igjen neste kveld og, fy så despo man blir hehe:-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...