Gå til innhold

Jeg er kjempe forelska i han som er far til barnet mitt men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holdt på noen mnd, til jeg fant ut jeg var gravid... Vi var da vi holdt på igrunnen bestemte på å ikke haste i vei, begge hadde god tid og ville ikke gå i et fast forhold med det første. Jeg ble gravid, og sluttet jo da å gå ut å slik, derfor mistet vi litt kontakt men har veldi god kontakt når vi er sammen. Jeg har i løpet av den tiden vi holdt på klart å få følelser for han, det var over hodet ikke meningen men slik er det! Jeg vet ikke om han føler noe gjensidig for jeg tør ikke spør.. Nå er det ikke lenge til fødsel, og gruer meg litt til hvordan ting blir, er så usikker.

Burde jeg si til han at jeg har følelser for han, eller bare vente å se? Er så redd for at jeg skal ødelegge et bra forhold mellom oss og at det skal gå utover det ufødte barnet.. =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt det? Kan jo hende at han føler noe han også og at dere blir sammen før barnet blir født. Om han ikke føler noe så er det vel ikke verdens undergang

Skrevet

Det kan også hende at det bare er hormonene dine som løper løpsk?

Skrevet

Det er mulig det er hormoner for øyeblikket som har kontrollen ja.. Men jeg var på god vei til å få følelser før jeg ble gravid så det er nok ikke bare hormoner i bildet.

hi

Skrevet

Ikke si noe. Ting har en tendens til å gå seg til. Lykke til.

Skrevet

Pinefull venting, håper ting går seg til ja :)

Tusen takk..

Skrevet

Siden dere venter barn synes jeg det er en ganske naturlig prat å ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...