Gå til innhold

Elektrisk brystpumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt elektrisk brystpumpe (helst ikke på internett)??

Og hva ligger de på i pris? Går det ann å finne noen som er billigere enn 1000 kr? Jeg så en på internett som kostet 1499 kr, og det synes jeg var altfor dyrt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min på finn.no og fikk den til 600kr. Koster jo en formue om man skal kjøpe den ny.

Skrevet

Kan lønne seg å ta en tur til Sverige om du ikke har for lang vei. Så Mendela sin der i dag, og den var ikke over tusenlappen. Husker ikke akkurat hva den koster, men man sparer endel på alt av utstyr der da.

Skrevet

Eller du kan leie en på apoteket......

Skrevet

Medela Swing-pumpen er kjempegod, og koster vel ca 1200 tror jeg, på Alliance/ Boots apotekene=)

Skrevet

Det er jo ikke SÅ fryktelig dyrt egentlig, hvis du tenker å få flere barn kan den jo brukes på nytt til dem også, eller evt selges brukt på finn. Det er etter min mening vel investerte penger ihvertfall, i forhold til de manuelle!

Skrevet

Kjøpte min på nett da, på apotekhjem.no hvis jeg husker riktig betalte jeg rundt 1150 kr, ingen frakt og fikk den i posten 2- 3 dager etter at jeg bestilte, fornøyd med det.

Skrevet

medela swing er god og ikke så mye over tusenlappen. vær forsiktig med å kjøpe noe alt for billig. medela har en billigere en men to jeg snakkket med syntes de var dårlig og slitsomme så kjøpt etterhvert dyrere likevel.

Skrevet

Takk for svar jenter:)

Er så usikker på om jeg skal kjøpe manuell eller elektrisk. Tenker at jeg vil ha elektrisk, men syns de er så dyre, men den er kanskje verdt pengene. Jeg venter jo mitt første barn, så kan jo bruke den til barn nr 2 og 3 også.... hehe. Blir vel en elektrisk julegave til meg selv i år:)

Skrevet

Jeg har avent sin elektriske, måtte kjøpe den i hast på apotek da jeg fikk brystbetennelse og var helt uunværlig igjennom hele ammeperioden (ammet til barnet var 1,5 år). Hadde fått låne en medela manuell, men fikk det ikke helt til med den.

Ville gått for en elektrisk om du tenker flere barn. Slikt kan jo selges videre også om det ikke skulle bli mye brukt. Jeg ville ikke kjøpt brukt om du ikke får med alt som fulgte med i utgangspunktet, bruksanvisning, ekstradeler etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...