Gå til innhold

Hvem er vi som har termin i februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 8. februar. Når er din? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 23.februar :)

27 år og bor i Strømmen.

Skrevet

Jeg har 21 februar, men satser på at de kommer i slutten av januar.

Blir mest sansynlig satt igang 3 uker før termin uansett om de ikke er kommet til da ;)

Men terminen er i februar da :P

Skrevet

Termin 28.februar :)

25 år og bor i Trondheim

Skrevet

Jeg har termin 23. februar. Gleder meg til å få lillejenten ut og endelig møte henne!!!

Skrevet

Er vi som skal høre på plagene og svare på spm til hverandre fremover asså, hehe :)) Jeg er 24, bor i Molde og har ei lita jente på snart 11 mnd fra før.

Skrevet

Godt å ha et sted man kan syte litt :-P Sambo blir litt oppgitt over meg..hehe..

I natt har jeg oppdaget melk i det ene brystet. Hehe..det var festlig! Da jeg skulle legge meg så jeg en dråpe på vei ut.. Og i dag tidlig våknet jeg til en liten flekk på lakenet på størrelse med en femmer..og merket at jeg var litt våt på brystet.. :-) Får gå til anskaffelse av ammeinnlegg nå da!

Noen som vet om man kan få brystbetennelse mens man går gravid?

Skrevet

Hei :)

Jeg har termin 3. februar :) Det nærmer seg!! :D

Jeg er 25 år og bor i Oslo.

Skrevet

Termin 19.februar :)

21 år fra Sørlandet her :)

Skrevet

jeg har termin 16 februar:)

og er ei 22 år gammle jente fra fredrikstad!

venter første barnet, ei lita jente:D

Skrevet

Jeg har termin den 22 februar med nr 5. 30 år bor i buskerud. Venter jente forresten.

Skrevet

Termin 3. februar

35 år, førstegangsfødende, bor i Trondheim

53 dager igjen i dag :-)

Skrevet

Jeg har termin 4. februar. Vi vet ikke hva det blir, er veldig spente! Vi venter nummer to, har ei lita prinsesse fra før på 1,5 år.

Jeg er 25 år og fra Vesterålen (nord i Nordland).

Jeg vet ikke om du kan få brystbetennelse mens du går gravid, men jeg har hatt litt smerter i brystene mine tidlig i dette svangerskapet, JM sa at det var hormoner. Du må kanskje kjenne etter knuter.. Hvis du finner det kan det jo være brystbetennelse, og isåfall er rask behandling å gå i dusjen, stå i veldig varmt vann og massere knutene bort.

Skrevet

Hei:)

Jeg er 23 år gammel, og bor i Levanger.

Vi venter ei jente den 27. februar, og fra før av har vi en sønn som blir fire år i mars.

Skrevet

l.m.m.:

Har heldigvis ikke noen antydning til brystbetennelse nå, men blitt tipset om å kanskje gå til innkjøp av ammeinnlegg av ull siden jeg har begynt å få melk..og siden det er ganske kaldt ute nå..

Skrevet

Hei:-)

Jeg har termin 1. februar. Er annengangs.

Er 26 år og bor i Askim.

Har trua på at dette blir en januar baby:-)

Skrevet

Jeg har termin 23. februar.

Er 22 år, bor på Jeløya og venter ei lita jente :)

Skrevet

Hei jenter:)

Jeg har termin 28.februar me ei lita prinsesse:)

Er mitt første barn, jeg er 25 og bor i Narvik i Nordland:)

Skrevet

Termin 14. februar, en gutt.

Har jenter på 6, 11 og 13 fra før.

Trondheim!

Skrevet

har termin 20. februar, venter en guttepjokk:O) er 31 år gammel og har ei pie på 8 fra før. Bor i Trondheim!!

Skrevet

Jeg har termin 22. februar. Er 31 år og gravid med min første. Bor i Fræna (ved Molde)

Skrevet

hei :o)

Jeg har termin 10 februar. Var på ul da jeg var i uke 12, tok noen 3D bilder da også var jeg på 3D ul i uke 26, dette var på to forskjellige steder. Begge mente at terminen var 5 feb.

Men på ordinær ul så sa hun 10 feb..Så blir spennende å se hvilke dato som blir nærmest :o)

Jeg er 25 år og bor rett utenfor Tønsberg sammen med samboeren min. Vi har også to chihuahua tisper, Snella og Doris. Blir spennende å se hvordan de tar imot den lille.

Dette blir vårt første barn og vi det så ut som en gutt på ul :o)

Skrevet

Jente 21år fra Troms, har termin 19.februar men er så lei og sliten at jeg skulle ønske det ikke var så lenge til :-)

Dette er min nr.2, har en gutt fra før på 3år :)

Skrevet

Ikke det jeg vet, det er ørsmå mengder melk på denne tiden med tanke på hva som kommer når babyen melder sin ankomst!

Skrevet

Jeg har termin 1. februar, er 24 (25 hvis baby kommer til termin), venter en gutt og bor i Oslo med min kjære samboer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...