Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Har nå slitt nesten hele svangerskapet med kraftig bekkenløsning...er ved veis ende, og har aldri lyst til å bli gravid igjen!!! Syns det har vært en grusom tid fra start til slutt! Noen som har orket å bli gravide igjen når de har slitt med kraftig bl??
* * felicia** Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Ja jeg er gravid igjen og hadde ganske kraftig bekkenløsning sist. Jeg har ikke slitt så ille denne gangen, merkelig nok.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Ja jeg orket det.... men det tok litt tid da. Jeg var jo temmelig gammel( 32) da første ble født, og skulle han få en søster eller bror kunne jeg jo ikke vente evig. Men det er nå 3 år og 8mnd mellom de da. Da følte jeg at jeg ikke kunne vente lenger. Svangerskap nr. 2 ble ikke noe bedre, heller verre, men man får jo en baby da:-) Nå er det 8 år siden jeg fikk bl første gang, og jeg er dessverre ikke bra ennå. Så det er godt jeg ikke visste hvordan det skulle bli før jeg ble gravid, for da hadde jeg nok ikke hatt de to flotte gutten mine:-)) Jeg fikk bekkenløsning i uke 10 med første og med nr. 2 merket jeg bekkenløsningen før jeg visste at jeg var gravid. Lykke til, det kan hende du ønsker en søster eller bror til den du nå har selv om det er smertefullt.
Makko med to små gutter Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Ja jeg tar sjansen. Var heldigvis ikke plaga før i uke 22, og det kom plutselig. Hadde vært på trening og løpt, en time på sofan trengte jeg hjelp til å gå på do. Var heldigvis en av de som ble bra når ungen var ute :-) Trener masse nå, håper det hjelper forebyggende!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Tror ikke det har noe å si om en er trent eller ei, bl blir jo utløst av et hormon. selvfølgelig hvis en har en skade eller lignende fra før er en vel mer utsatt for det. Men så kan en være fryktelig uheldig også! Jeg var veldig godt trent før jeg ble gravid, måtte dessverre gi meg pga bl. Er så sykt vond og lei nå på slutten, har dager der jeg bare ikke orker mer. Blir sliten av å gå rundt med konstante smerter og ikke få nok søvn. Vet det er en kjempestor premie i vente, men orker ikke tanken på å gjøre dette igjen! Mange som sier at en må nyyyte sv skapet, tror det gjelder de som ikke har slitt med for mye vondter jeg da.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Jeg hadde ikke bl, men alle andre mulige plager i 1. svangerskap. ALDRI mer sa jeg, og her sitter jeg igjen, snart 30 uker på vei, med ENDA mer plager enn sist, og igjen sier jeg ALDRI MER!!;-)
_Løvemamma_ Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har oppdaget at akupunktur hjelper veldig godt på mine bekkenproblemer, og har også snakket med fysioterapauten min om hva jeg kan gjøre for å slippe å få det ille om jeg skulle bli gravid igjen (har vært sykemeldt siden uke 5). Det er nok ikke umulig at jeg kommer til å gjøre det igjen, men da skal det være planlagt både ut ifra min fysiske form før jeg blir gravid, og ifht at jeg må ha en jobb der man faktisk kan jobbe, en stund iallefall, med bekkenløsning. Jobbet som bartender da jeg ble gravid nå, og det fungerer iallefall ikke! Kommer også til å ta kontakt med fysioterapaut, helst før jeg blir gravid, for å sette opp forebyggende treningsprogram. Helt svart ser jeg ikke på det, men kommer tilå vurdere det nøye, når den tid kommer at det kan bli aktuellt med fler barn.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 Jeg hadde alt man kunne ha, alvorlig svangerskapsforgiftning, hyperemesis, kraftig bekkenløsning ( det var det minste problemet ) og endte i rullestol, ekstrem vektoppgang pga vann, måtte bli opplivet under keisersnittet pga hjertestans ( ks i uke 28 ) Jeg VIL bli gravid igjen;-)) Vanskelig å tro på mens man står midt oppi det, men man glemmer!! Sier ikke at jeg ikke gruer meg, men jeg vet at jeg vil få utrolig god oppfølging.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Gjennopplivet skulle det stå ano 22.20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå