Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Den dårligste jeg har opplevd, var helt klart for noen år tilbake, da jeg akkurat hadde kommet tilbake fra permisjon. Barnet var bare 5 måneder (pappaen tok resten, selvsagt), og jeg hadde mye melk. Jeg pumpet meg på jobben (låste døren til kontoret), og tok vare på det i kjøleskapet, og så kom mannen min innom en gang om dagen for å hente det og gi på flaske. En dag merket jeg, etter å ha pumpet for andre gang, at det var så mye i flaska i kjøleskapet. Etter litt detektivarbeid viste det seg at en av de yngste gutta på huset som hadde helt en skvælp vodka oppi - "bare for å se om jeg merket det"! Han hadde ikke ofret det faktum at det var maten til et spedbarn han helte sprit i, en tanke. Skal love at han aldri gjør noe slikt igjen...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Oi.. Den var drøy.. :S Verste spøken jeg har opplevd var fra en x som ringte meg og sa han hadde kræsjet og at han lå fasklemt inne i bilen!! Og så prøvde jeg å få ut av ham hvor han var og alt mulig sånt! Ble jo pissredd! Men da la han på og skrudde av tlf! Fikk helt panikk, begynte og gråte og skulle til å ringe ambulansen da han plutselig banker på vinduet og står utenfor og gliiiiser! Husker jeg kjeftet ham huden full! Var ikke no moro i det hele tatt!
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Huff, sånne "spøker" er ikke noe særlig. Har ikke vært ut for noe slikt, og det er jeg glad for :-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 En venninne av meg ringte helt hysterisk å sa hun var gravid, hun var singel men hadde holdt på med 2 forskjellige på den tiden..jeg ble ganse sjokkert, hun la ut om det i sikkert et kvarter før hun sa at alt bare var en spøk! Ellers ble jeg utsatt for en annen stygg spøk engang, men den vil jeg ikke gjengi her.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 jeg ba sambo om og skrive opp lotto talla på avisa, han skreiv opp en av rekkene mine i stede, trudde jeg hadde vinne 8,6 mill i 5 min!!!
prekæs Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 Ikke opplevd selv, men arrangert. Jeg sprang som 7 åring hjem og fortalte at min lillebror var påkjørt. Mamma lappa til meg da jeg sa det var tull. Jeg fortjente den ørefiken.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Uff da!!! Noen ganger er det forståelig at foreldre mister besinnelsen, ja.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #10 Skrevet 12. desember 2009 Var dødsforelska i en av de mest populære guttene (vi kan kalle ham X) da jeg gikk på ungdomsskolen.. Jeg var skikkelig nerdete, så tror ikke X visste jeg eksisterte en gang.. Så var det ei i klassen min som hadde fått nyss i det.. Hun var også forelska i X og hadde visst noe på gang med ham.. Så fikk hun en av kameratene til X til å gi meg en lapp "fra" X (som hun hadde skrevet) der det sto at han ville møte meg ved det røde bordet i kantina i matfri dagen etter.. Jeg var i fyr og flamme og overlykkelig og bare såååå forelsket.. Men da jeg møtte opp og satte meg ved bordet kom det flyvende en bøtte med skikkelig gjørmevann ovenfra (de heldte det over gelenderet fra galleriet rett over meg) og jeg ble helt gjennombløt og full av jord og sand.. Så ropte hun "tror du virkelig X kunne blitt forelsket i deg???" etterfulgt av rå latter.. Og mange av medelevene lo.. Gikk aldri tilbake til den skolen noen gang.. Fikk vite at jenta som gjorde det ble utvist 1 dag eller noe sånt.. Verste jeg har opplevd noen sinne...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #11 Skrevet 12. desember 2009 Uff da! Jeg håper ikke du gjorde slik som han her? :
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #12 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har en tvillingssøster og fikk briller tidlig. Syntes det var sååååå urettferdig at hun ikke trengte briller også. Var invitert på fest hos henne og skulle hjelpe litt med forberedelser på ettermiddagen, så kom tidlig. Og endelig, hun hadde fått briller!!! Ikke mye styrke i de, men briller er briller da. Senere på kvelden når jeg var blid og full fortalte hun alle at det var bare en spøk og øyene hennes fungerte helt perfekt. DA var jeg så sur og sint at jeg begynte å grine faktisk.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #14 Skrevet 13. desember 2009 HI, jeg lurer på hvilke konsekvenser det fikk for de idiotene som gjorde dette. Jeg kjenner det koker i meg, og hadde nok eksplodert, evt. knust noe!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #15 Skrevet 13. desember 2009 Den jeg husker best fra barndommen er ikke en så drøy som mange over her, men det var kjempepinlig for meg! Jeg hadde to eldre brødre som var fotballspillere, de er 10 år eldre enn meg. Jeg gikk i første klasse, og var kjempe beskjeden, likte ikke ta opp hånden og snakke i klassen, ble flau når noen så på meg osv. Så fortalte ene broren min meg at han hade fått plass på landslaget, og skulle spille kamp på tv på lørdagen. Jeg var SÅ stolt, fortalte det til læreren og hele klassen.. Var ikke særlig høy i hatten dagen derpå da jeg måtte fortelle alle at han hadde lurt meg trill rundt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå