Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 zalo? det hadde kommet noen dråper i glasset jeg hadde stående ved vasken.. jeg drakk hele glasset føler meg kvalm..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Ring til legevakten - så får de vurdere etter mengde og hva som bør gjøres!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Det er nok ikke ufarlig du..drikke kjemikalier...? Hmmmm.. Det er ikke noe å lure på , er det vel?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Ring 113. Har du kull så hiv innpå så mye som mulig.. Kan hende du får varige men av dette altså!
sånn ca Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Nei noen dråper med zalo tar nok ikke livet av deg, kan hende du får noe mage trøbbel og kvalme.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Noen dråper er ikke farlig, selv om det ikke akkurat er helsebringende heller. Man vasker jo opp i det, og ikke alle skyller oppvasken.
Gjest ->>- Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 Næsj, men et stalltips for slike spørsmål er å ringe Giftinformasjonen - tlf 22 59 13 00 (og et nummer alle med unger i hus bør ha lagret på mobilen).
Dailis Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 Nå har jeg bare hørt..... Men jeg tror ikke noen dråper er farlig. Er det derimot en del kan det være svært farlig. Ring giftinformasjonen, jeg ringer dit om jeg lurer på noe, og zalo er vel såpass vanlig at du får raskt svar. Drikk melk, de sier de ofte derinne Finnes oversikter på hva som skal gis, gjøres ved forskjellige forgiftninger, melk, kull, oppkast osv...
Miramor Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Hvis en må ringe 113 av et par dråper Zalo, så burde det stå giftmerke på flasken, og den burde stå innlåst. Da lever temmelig mange barn i overhengende livsfare fordi Zaloen står vel fremme på kjøkkenbenker rundt omkring. Man skal jo ikke akkurat drikke det, men et par dråper det tåler du nok bra :-) Nå kan du jo prøve å rape bobler :-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #10 Skrevet 12. desember 2009 sønnen min tok seg en støyt zalo, vi ringte legevakta- ikke farlig i små mengder, men det setter fart på magen. Han hadde magevondt og diare en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå