Gå til innhold

Min julegave til meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare dele et lite tips. På onsdag var jeg på 3d-ultralyd på Ultralydklinikken på Lysaker, det skulle väre min julegave til meg selv. Og for en gave! Det var nesten skremmende hvor klart man fikk se barnet, jeg fikk se han gjespe, smile, åpne öynene og sutte på stortåa si..den beste gaven jeg kunne fått. Det bor faktisk en liten gutt her inne! :) Med store bollekinn og mammas hake. :) Stedet var lite men utrolig koselig, og han som tar ultralyden der er en veldig hyggelig og morsom mann som man ikke trenger å väre sjenert eller redd for å spörre om noe. Absolutt et sted å anbefale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en fantastisk opplevelse det må ha vært! Et godt tips til oss andre nysgjerriget på lille hjertet der inne. Hvor langt er/var du på vei når du gjorde det?

Skrevet

hvor langt på vei er du? bare lurte ang best tid for 3d! :) var det lett å få time der?

Hørtes ut som om du virkelig har hatt en flott opplevelse!!

Skrevet

Jeg skal også gi meg selv dette i julegave, skal på 3D ultralyd i Drammen lille julaften:-) Jeg er da akkurat 29 uker :-) Gleder meg utrolig masse!

Skrevet

Hei hei:) Jeg var også på 3D ultralyd på Ultralydklinikken på Lysaker på onsdag:) Kjempestas!! Anbefaler det også til alle. Kjempekoselig sted og eier. Var der i fjor også med lillegutt, da han holdt til i Sandvika. Fikk finere bilder i fjor, men det var fordi jenta i magen nå var litt sjenert og holdt for ansiktet en stund. Heldigvis hadde vi ikke dårlig tid, så vi fikk noen fine glimt av ansiktet hennes mot slutten:)

Skrevet

Jeg var 28+2 da jeg var der. Bestillte god tid i forveien, men tror nok han har en del timer ledig..sjekk hjemmesiden hans, er online booking der! :) absolutt å anbefale, svever på skyer enda jeg. ;)

Skrevet

Så utrolig deillig! Jeg har bestilt oss time til fredagen, gleder meg masse!! Fint å høre at alle er fornøyde *

Skrevet

vi har også kjempelyst og dra på 3d-ultralyd, men vi vil ikke vite kjønnet. er det sånn at man ser om det er gutt eller jente med en gang, eller kan de som utfører ultralyden unngå dette?

Skrevet

Det er godt mulig å ikke se kjønnet!

Jm måtte lete hos oss. Men det var fordi han klappet sammen bena også.

Hos oss brukte hun 2D til å orientere seg, så slo hun over til 3D/4D når hun fikk frem gode bilder :)

Vi hadde også tidenes opplevelse. Bortsett fra at bayen sov, så det ble jo bare mange av samme bilder.

Vi hadde også med oss søskena :) Nice opplevelse.

Gleder meg til cd`en kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...