Gå til innhold

Oppdatert venteliste for dere som nærmer seg termin:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje vi som nærmer oss kan lage en liste over termindato,

sykehus med nick?

Kopier:

Termin: 23 desember

sykehus: Ringerike sykehus

status: 1 cm men ingenting skjer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin: 14 desember

Sykehus: Stavanger Universitetssykehus

Status: Ikke sjekket for modning/åpning. Festet hode siden uke 34-35, vonde kynnere, tak i ryggen, nedpress, løs mage, slimpropp og tusen tegn på at det nærmer seg, men det tar seg liksom aldri ordentlig opp... LEI!

I morgen skal jeg vaske vinduer skal jeg. Så får vi se omdet hjelper.

Skrevet

Termin: 31 desember

Sykehus: Sentralsykehuset i Vestfold (Tønsberg)

Status: Moden og 1-2 cm åpning, men fortsatt lengde på livmorhalsen. Hodet er godt nedsunket. Slimproppen har gått litt og litt de siste dagene. Har hatt veldig vonde kynnere i det siste, veldig nedpress. Igår og idag har det vært veldig stille. Mye bekkenplager. Har født alle barna før termin og minste er prematur, så venter jo liksom at han her skal komme snart...men kanskje jeg går over....veldig fødeklar nå ja ;o)

Skrevet

Termin: 16. des. Menstermin: i dag!

Sjukehus: Sentralsjukehuset i Sogn og Fj. Førde

Status: slimproppen er gått, nedpress, kynnerar, laus mage, har ikkje fått sjekka modnig... Er veldig klar :)

Skrevet

Termin: I går, 11.desember

Sjukehus: Sentralsjukehuset i Sogn og Fj. Førde

Status. Ingen slimpropp, nada,... ingen tegn!

Skrevet

Termin:31 des

Sykehus: Haukeland sykehus

Status: Hodet har festet seg. Hadde rier for to helger siden, men alt har roet seg nå. Ikke klar for å føde ennå... må få kjøpt alle julegavene først!!!

Skrevet

Termin: 15. des, menstermin var den 9.des

Fredrikstad sykehus

Status: skjer ingen verdens ting her, hodet er festet for lenge siden ellers kjenner ingeting, ungen ligger med ansiktet opp så mest sannsynlig det blir 2 uker overtid+ lang fødsel+ vansker i pressefasen. Har noe å glede meg til he he, begynner å lure om jeg vil at han skal komme ut;-)

Skrevet

Termin: 23 desember

Skal føde på Føderiket, riksen sin alt. fødestue!

Status: mye nedpress, myyye mureinger, hodet er festet men ellers tror jeg han her er typen som lar vente på seg:) fødte til termin sist, så har jo et håp om å føde litt før nå, vi får se!!

Skrevet

Termin: 31.12

Sykehus: Ein stad i Helse Fonna ;-)

Status: Ok form, en del kynnerer. Hodet ikke festet og langt oppe (akkurat som med de to første, da festet hodet seg først _etter_ at vannet var gått)

Har IKKE tid til å føde nå, står midt oppi en innspurt i oppussingen vår og juleforberedelser. H*n får fint holde seg inne til termin!

Skrevet

Termin: 1.januar.

Status: En del vonde kynnere om dagen, smerter i bekkenområdet, mensmurringer. Hodet ikke festet, men ligger langt nede. Ellers fin form.

Jeg tenker ofte at det hadde vært DEILIG å bli ferdig snart, men egentlig vil jeg jo at han venter til termindagen. Dumme termindatoen min!

Skrevet

Termin: 29.des

Status: vondt i bekkenet og mye kynnere, har også endel menslignende smerter i lårene, hodet er festet. Modning har ikke blitt sjekket.. tror egentlig det vil drøye litt:)

Skrevet

Termin 11 jan

Fødested Ullevål

Status. Ligger endelig rett vei og ned i bekkenet men ikke festet,er i uke 37. Sliten,begynnende svangerskapsforgifting,blir muligens satt igang neste fredag 18/12,håper det,da blir det baby til jul

Skrevet

Termin: Lille julaften (!)

Sykehus: Sørlandets s Kristiansand

Status: Hodet festet i uke 35. Mye kynnere/maserier, menssmerter, nedpress, men ingenting skjer. Ikke sjekket åpning. En h... bekkenløsning! Er klar for å bli kjent med lille gutten i magen min nå :)

Skrevet

Termin: 3.Januar

Sykehus: Stavanger

Status: Ikke sjekket modning, babyen ligger med hodet ned, ikke festet og litt høyt ennå, har fått modningsakupunktur en gang, kynnere hver dag, lite søvn, men ellers i fin form

Håper egentlig på 2010baby, men er likevel lei. Dette er nr3. Nr1 kom 9 dager før termin, og nr2 kom 1 dag over.

Skrevet

Termin: 2 januar

sykehus: Rikshospitalet

status: Bekkensmerter, kynnere, tverrleie. Skal på UL for leievurdering i morgen.

Skrevet

Termin: 15. des

Sykehus: Ahus

Status: Bekkensmerter, kynnere med mensaktige smerter, men ellers ingen tegn. Har gått til modningsakkupunktur og håper det hjelper.

Skrevet

Termin 31. desember

Sykehuse: Levanger sykehus

Status: Ikke sjekket for modning. Ellers periodevis kraftige kynnere, mye bekkenplager og ryggplager og lite søvn. Fødeklar!

Skrevet

Termin: 10. januar

sykehus: Ullevål (ABC)

status: Baby "bråker" i magen, og jeg kjenner hun er på vei nedover i bekkenet. Krysser fingrene for at baby fester hodet denne gangen. Pga bekkenløsning hadde det vært praktisk, tror jeg blir bedre da.

Skrevet

Termin: 5.Januar

Sykehus: Universitetssykehuset i Stavanger

Status: Ikke sjekket modning. Gutten ligger med hodet ned, og har festet seg...

Håper egentlig på 2010baby. Fikk 3 uker for tidlig forrige gang, og kjenner på kroppen at det skjer en del forandringer nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...