Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Er ikke gravid, men brygger muligens på omgangssyke el.l. Jeg pleier nesten aldri å kaste opp, så jeg tviler på jeg får hjelp mot kvalmen på den måten. Finnes det et råd mot kvalme som funker? Kjerringråd, reseptfri medisin, hva som helst - please!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Off jeg hadde oppkast syke just nå i to dager. Var et helvete. Er så dårlig når jeg får det.. En kan få kvalmenedsettende hos lege/legevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå