Gå til innhold

Usj, jeg trenger hjelp ang vond lukt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukter ikke særlig bra fra underlivet om dagen. Vasker meg opptil flere ganger om dagen, Dusjer morgen med såpe, vasker med kun vann fler ganger om dagen og med såpe igjen på kvelden. Men det er nesten sånn at jeg selv merker det hele tiden selv. Føler at andre kan gjøre det også. Har lite lyst å gå til legen med dette, men er kanskje noe jeg må? Er singel og har ikke vært noe aktiv på sengekosfronten på en stund heller. Ikke noe, kløe, uflod - INGENTING!! Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ikke bruke såpe en fjortendagers tid, la sjeden få en sjanse til å gjenopprette den naurlige bakteriefloraen i sjeden.

Skrevet

Du har ikke sopp inf da? Det kan gi lukt, og trenger ikke nødvendigvis gi de andre sympt..

Skrevet

prøv en canesten kur (mot soppinfeksjon) - fås kjøpt på apoteket uten resept! I tillegg kan du kjøpe en såpe beregnet for underlivet - jeg tror den heter lactacyd eller noe. Den skal i hvert fall hjelpe med å opprette riktig ph balanse!

Hvis dette ikke hjelper bør du nok gå til legen - det kan f.eks være bakteriell vaginose. Ikke farlig, men kan gi en slags fiskeaktig lukt.. behandles veldig enkelt med en antibiotika kur!!

Skrevet

Takk for svar :) Ja, det er sånn fiskaktig lukt, utrolig ubehagelig! Æsj, må jeg til legen da? Jeg har ingen problemer med å snakke med lege om det meste, men har en sperre med en gang det kommer til lukt altså...

Skrevet

Jeg har også den lukta men tabelettene for bakteriell vaginose hjalp ikke på meg, ikke canesten heller. Lukter like jævlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...