Meg og bøllegutta!! Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Optimist som jeg er sendte jeg mannen av gårde på trening og tok med meg gutta på 3 og 5 for å handle julegaver i byen. Skulle blandt annet finne noe til mannen i huset : ) trodde faktisk dette skulle gå bra men der tok jeg feil : ) Det blir et sant kaos hver eneste gang jeg tart de med til byen alene. De tar jo helt av :!! Løper rundt, ruller seg rundt på gulvet og lekesloss. ler og hyler og syns jo dette er gøy, men jeg blir jo helt ør i hue !!! Heldigvis så møtte vi bestekameraten til eldstemann med foreldre i byen så vi endte opp på kafe : ) Tror jeg tar meg en tur alene neste gang : )
Rampongi Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 hehehe. Ja sånn er det noen ganger. Sikkert like greit å ta turen alene neste gang ja
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Jeg lærer heller aldri det. Vi bor langt unna familie og de fleste av vennene mine (og forsåvidt byen). Så når det er min helg kan det bli litt kjedelig å bare være hjemme hele helga (de har fri fra bhg om fredagen). Har hendt at jeg har noen ærend og stapper dem i bilen, kjører til kjøpesenter for å få det unnagjort. Jeg er som regel utrolig sliten når vi kommer hjem, og eneste fordelen er at barna som regel også er slitne og kan legges i alle fall nesten med en gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå