Gå til innhold

Noen andre som plages med svimmelhet?


Sommersnupp:)

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Vært smugleser her noen uker, men ny her idag:)

Jeg er nå i uke 7+1.

Lurer på om det er flere her som plages av svimmelhet? Hvor lenge varte det hos dere, tips om hva som hjelper?

 

Har vært skikkelig svimmel i flere dager nå, og kommer meg ikke noen steder uten at det svartner for øynene..

Litt lei meg akkurat nå siden jeg egentlig skal på venninnejulebord i kveld, men må avlyse på grunn av dette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Julisnupp!

 

Eg har hatt sånne "svimlebyger" i det siste, og det eineste som hjelper for meg er å sette meg ned, drikke mykje vann og prøve å spise litt.

Men eg har ikkje vært svimmel heile tia, så eg har dessverre ingen tips for det! Men pass på at du drikker nok og ikkje reiser deg opp for fort osv. Blodtrykket vårt er noko lavare i svangerskapet visstnok, så svimmelhet er nok ganske vanligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,hei,

har hatt akkurat d samme æ å . får d når æ står på jobb!!! blir kjempe varm i kroppen å bynne å svett å skjelver litt å veeldi svimmel...

har ikke funne nå som hjelpe ,æ må bare gå fra kunden ( jobbe som frisør) ,å drikk vann å sett mæ ned ev. bare ligg i ett min på gulvet på bakrommet rett å slett. kundan e heldigvis veldi forståelsesfull =)

får håp d roe sæ litt etter hvert.. !!! =) lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å drikke masse masse vann ikveld og det hjalp faktisk litt:)

Håper vi snart slipper dette dere:)

Tusen takk for svarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første ukene var jeg veldig svimmel hele tiden. Jeg gikk rundt i en tåke av svimmelhet og kvalme. Nå kommer og går svimmelheten.

Eneste råd pass på deg selv. Få i deg nok mat. lite og ofte, drikk vann, og ikke stå rett opp ned stille for lenge av gangen. Da går blodet ned i bena. Sett deg ned eller beveg deg rundt.

Lykke til!

Det er ikke noe morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...