LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Ja jeg burde ha tenkt på det før, men jeg trodde jeg hadde et ok antrekk i orden. Men nå tror jeg kanskje at det ikke er pyntet nok:( Hvis det står mørk dress på invitasjonen... hva er da "kravet" til mitt antrekk? annen har kjøpt seg ny dress som er superfin og jeg vil jo ikke se ut som entagedie sammen med han.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. desember 2009 tror tastene begynner å bli litt slitne her, men dere skjønte kanskje innholdet anyway:)
Rampongi Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 oj, jeg aner ikke. Er det julebord eller? Har du ikke muligheten til å "glæmme" opp antrekket ditt litt da? Sleng på en silkesløyfe rundt midja, et stort smykke... tja.. aner jo ikke hva du tenke å ha på i utgpunktet, men du skjønner hva jeg mener?
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2009 Ikke sååå enkelt å glamme opp antrekket egentlig. Det er julebord ja. Planen er en kjole fra Vila som er nostalgisk,dvs blondete i en sandfarge med svarte strømper og svart lang jakke. Alternativet er en elgammel kjole jeg har i skapet som er i litt blankere/finere stoff. Fargen er superhot i år, men snittet er kjedelig/klassisk. Denne er uten ermer så da må jeg ha en heklet poncho i samme farger over da armene mine er skikkelig blekfete hehehe uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå