lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har en sønn på 9 år som "på papiret" er far-løs. Han har noe kontakt med faren, men møtte ikke han første gang før han begynte å spørre etter han som 3 åring. De siste årene har han vært på besøk hos faren 1 uke hver sommer. Han bor på andre kanten av landet. Nå har jeg begynt å tenke på at enn om det sjer faren noe, da har min sønn overhodet ingen rettigheter, og hans søsken som er noe eldre enn han kan kanskje "få skylden" for noe de ikke vet noe om. Mitt spørsmål er derfor, jeg har vært inne på navs sider og lett, og der står det Erkjennelse av farskap skal gjøres skriftlig på fastsatt blankett utarbeidet av NAV. Denne blanketten kan jeg overhodet ikke finne på nettsidene. Må jeg gå ned på nav å hente den?
Agehya Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 http://www.domstol.no/Globale_filer/FIDO/Jus%20og%20saksbehandling/Publikasjoner/Skjema/Erkjennelse%20av%20farskap%20bokm%C3%A5l.pdf Kan det være dette?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2009 kommer ikke inn på siden
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Du kan kanskje få den hos nav? Er det slik at du vil faren til gutten din skal skrive under på at han er faren? Har han ikke gjort det før?
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Det skal ikke være åpenrom mellom noen bokstaver i linken. Fjerner du mellomrommet mellom er kjenne, funker linken Og det er nok det skjemaet du trenger.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2009 får den fortsatt ikke opp.
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Merkelig. Jeg fikk den opp med en gang. Gå over den etter du har limt den inn i adressefeltet og sjekk at det ikke er noen mellomrom. Kanskje det har sniki seg inn flere
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2009 Jeg fikk den plutselig opp. takk:) kokkeli, nei, faren hans har aldri skrevet under. Det er det jeg skal få han til å gjøre nå.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 Ok. Ja det er nok lurt å få ham til å gjøre. Når vi fikk vår første, så måtte mannen min skrive under. Han var ikke mannen min da, vi var ikke samboere eller noe slik.. Var jo kjærester da, men det teller jo ikke da.. Så han måtte skrive under på farsskapspapir på sykehuset husker jeg. Er en gift går slike ting automatisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå