Gå til innhold

noen med strekkmerker her?


Babyboy<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er 26+3 og ikke fått noe enda, men syns jeg kan se begynnelsen på noe:( blitt litt rød et par punkter på magen.. aner ikke når det begynner å komme vanligvis? men smører meg masse med oljer og håper det hjelper, har hørt kokosolje er veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine fra sist gang. Frempå magen og på sidene. Håper ikke de blir verre eller jeg får flere. Hadde diger mage sist, lurer på om den blir større nå! Smurte meg som en gal sist, morgen + kveld med Body shop sine bodybutter. Men strekkmerkene kom 3 uker før fødsel først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 27 nå og har fått 3 små øverst på låret, ser det er iferd med å sprekke et par steder på magen. Men fortsetter jeg å vokse i dette tempoet så blir jeg nok dekt av strekkmerker tilslutt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ NEI!!! Har akkurat fått meg ett strekkmerke fant jeg akkurat ut... midt på magen, rett over navlen, er det ett lite merke, så er jo ikke så himla mye å klage over, men var nesten sikker på at jeg slapp... phu... ja ja... er 31+1 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått strekkmerker på leggene av alle ting! Har ikke fått med meg at jeg har fått større legger heller akkurat, så litt overrasket over at jeg fant noen der.

 

Sist gang fikk jeg en del på innsiden av lårene, og har sett noe så vidt rundt navlen, men gikk ellers ganske godt klar av dem. Håper selvsagt på det samme nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...