Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 har fått positiv teste etter at tida har gått ut for å lese av svar på CBtest?? tok en CB digital idagtidlig. var for tidlig, så visste at den kom til å blinke neg og det gjorde den. la den på gulvet og et par timer seinere tråkka jeg på den så dekselet sprakk.kikka på den strimmelen inni og der var det en tydelig kontrollstrek og en svak, men tydelig teststrek (!) kan jeg være gravid???
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Selvfølgelig kan du være gravid selv om du får negativt svar når du som du sier tester for tidlig. Uavhengig av at testen ble positiv etter flere timer, det har nok lite å si. Anbefaler deg å vente til du kan få et sikkert svar, og teste med clearblue digital, da slipper du å lure.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 tenker bare om det er umulig å få svak strek selv etter noen timer dersom en ikke har noenting hcg i kroppen og ikke er gravid. for det har en vel kun viss en er gravid. er jo lov å håpe at jeg har bittelitt hcg og at der er derfor den slår ut etter en stund.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Nei, etter at tiden er gått ut teller det ikke lenger. Det er mange her inne som lurer, men det er en grunn til den tidsfristen.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Hvis du leser i pakningen så står det at strimmelen inni IKKE kan leses av som en vanlig gravitest. Eller du kan lese på pernilleinfo.org
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå