Håper på nytt 34 Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Hei Jeg er av de som er litt ekstra bekymret. Ingen rare følelser i kroppen, men når jeg var på do, kom det litt tyktflytende slim med oransje/ brun farge. Har ikke opplevd dette før, noen med tilsvarende erfaring. Jeg var på utvidet kontroll i går med både utvendig og innvendig UL og alt så bra ut, men jeg liker ikke når sånne uforutsette ting dukker opp..... Nå har jeg lagt meg ned og får sjekke igjen om det fortsetter om noen minutter igjen... Er det noen med liknende erfaringer?
January10 - Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Det kan nesten høres ut som den berømte slimproppen har gått.
Myy Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Jeg tror dette bare kommer av den vaginale ul'n du tok i går. Blodkar har lett for å ryje i sjeden under graviditeten, så det kan jo være dette. L´Hvis henne er borti livmora kan det også komme små blødninger. Ellers kan det være slimproppen, men tror det er sånn at man kan gå ganske lenge uten å føde etter at den har gått ???
Håper på nytt 34 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2009 Takk for svar. Har i tillegg ringt føden. Det var visst vanskelig å si hva det kunne være, alltid litt skummelt å få sånne svar, men det har ikke kommet mer siden. De trodde også det var et resultat av innvendig UL. Og som de sa, hvis det er slimproppen er det ikke mye de kan gjøre på nåværende tidspunkt, men det kan hvis så er tilfelle fremdeles gå opp til et par uker før evt fødsel.... Håper bare tiden går og ingenting begynner å skje i fbm fødsel på mange uker ennå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå