Cammie82 Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Lenge siden jeg har skrevet innlegg her inne nå, så her kommer ett:) Tida går så innmari fort! 26 uker på vei, og bare 14 uker til termin....og 11 uker igjen til mammapermen starter...helt sprøtt!!Venter mitt første barn da:):) Jeg har vært veldig heldig så langt i svangerskapet mtp plager og div. De første 3 mnd kasta jeg opp kun 5 ganger,og det var i sammenheng med at jeg enten var sulten, eller at jeg satt på i bil og det humpla litt og sånn;) Utenom det har jeg vært i kjempeform hele veien, og ikke vært en eneste dag borte fra jobben:) Jobber som førskolelærer i barnehage, en avdelinge med 22 barn i alderen 3-4 år:) Men nå for 1 uke siden begynte jeg å få skikkelig verking i ribbeina på høyre side og litt bak på høyre side av ryggen. Lille prinsen sparker jo som bare det, snurrer rundt og har det sikkert kjempeartig der inne., og det er jo bare bra:)Men nå gjør det ganske vondt innimellom..han har nok funnet seg en yndlingsplass der på høyre sida mi...presser og presser på ribbeina mine vettu..!!:)Så på torsdag måtte jeg gå hjem fra jobb for første gang i svangerskapet pga at det gjorde så vondt. Så ble sykemeldt neste uke(skal bli godt å slappe av litt,ja), og så har jeg 2 uker juleferie:) Så nå gleder jeg meg veldig til å bare slappe av hjemme og ta det med ro, og kose masse med lille prinsen i magen:) Håper han snart kan flytte litt på seg da, og finne en ny plass;) Ellers så går alt strålende med meg:) Barnevogn, stellebord, bilsete og ammepute er allerede i hus, og selvfølgelig en del babyklærog litt annet småtteri:) Rommet hans er ferdig malt i nydelig blåfarge, og jeg har akkurat skrudd opp stellehylle med sånn stellebord på:)Blir såååå koselig!!!! Sånn, nå fikk jeg oppdatert litt:) Gleder meg såååå til å bli mamma:)
Snuppa! Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Woohooo, jeg er 26 uker i morgen:)) Vi har ikke kjøpt noe babyutstyr enda,wæææ, vi skal flytte 1 februar også¨, nei, her må baby holde seg i magen til termin. Hurra for oss!
FrkBomst&Frø Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Herlig!! 26+0 her også, og fremdeles i strålende form! Ingen favorittstillinger på minsten som plager meg, mulig untak er når h*n hopper trampoline på blæra mi og jeg ikke helt klarer å skille spark fra tissetrang... Ingen sykedager gr. svangerskapet på jobben enda, ingen must med ettermiddagshvil og ingen spesielle hensyn jeg trenger å ta. Det eneste er at jeg nå så vidt begynner å kjenne på at jeg ikke er alene i kroppen min lengre, det er litt tyngre å bøye meg da det klemmer på magen og jeg løper mindre for å rekke offentlig transport -noe som krever god planlegging fra min sin side! Oooog, jeg må ungå brusdrikkinga, den begrenser seg ikke selv.... Ellers er alt tipp topp, vi har vel to bodyer, ei sparkebukse og en dress til bebisen i en skuff. Vogna skal vi bestille iløpet av jula og resten... ja, det må jo bare ordne seg! Først pusser vi opp soverommet så vi har et sted hvor vi kan rydde sakene på plass. Er førstegangs og klarer ikke helt å forstå at det vokser en bebi inni meg som skal komme ut om ikke så lenge, enda mer absurd at den hele tiden skal være med oss. For et underverk! -snakker om magi *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå