Gå til innhold

kona mi, jeg roper på deg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var det leopard mønstret trillebeg du ønsket deg? i sort og hvit?

jeg får jaggu det til jul, bare i koffert....

syk verden.... haha... jeg må male den...hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hu derre kjerringa di ønska seg kubægg.

*ikke misunnelig på at dere er gift liksom*

Skrevet

kubeg... hehe.. det er ikke så langt unna... hihi. vi kommer til å se ut som DET gale ekteparet :D

du kan få være datteren jeg aldri fikk? *småen*

Gjest cunning stunts
Skrevet

V blir de gærneste, leopardrompa og kupsykobamsen. Kanskje vi kan få være med på barnetv.

ååååååååååååååååååååååååå trøtt.

Skrevet

Ja jeg er så bitteliten at jeg sikkert får plass i den lomma med glidelås foran på kubæggen.

Skrevet

hehe... barnetv faktisk... det hadde jo vært stas.... hehe

jeg er også trøtt! men jeg tvinger meg selv til å lese om makt, valg og weber og tenker at onsdag går bra i politikk og demokrati delen, mens samfunsvitenskaplig metode er litt småkjipt. for den har jeg ikke åpnet enda. *rekker ikke alt*

det positive er at sønnen min er på sentere og handler julegave til mammaen sin :)

tenk, snart er det jul og da kan vi sove leeeeenge :D

Skrevet

du må i tilfellet ha din egen sånn minikoffert. som du kan pakke i vær gang du blir sint på meg og ikke har andre maktmidler en "om ikke jeg får se på TV så flytter jeg"

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jeg skal ikke klage, egentlig, for jeg skal ikke lese metode i dagesvis. Du er en ekte heltinne, eller helt siden du er min husbond - eller er vi mann og kone lenger når du ikke er kule og jeg ikke er isterbolle?

Hvor mye pms har man når man får tårer i øya av medfølelse med Agnetha når Marvin føkker opp for n'te gang?

Skrevet

selvfølgelig er vi mann og kone uansett. vi er jo kule og isterbolle langt inn i sjelen!

jeg tror ikke det har noe med pms og gjøre. bare at man har for mange smertlige erfaringer med menn som føkker opp for n`te gang

Skrevet

Som hun dama sa i den filmen:

Don't even be called Dan. Dan rhymes with man and men are fuck-ups. Don't be a fuck-up.

-eller no.

Skrevet

eveR*

så klart.

Jeg burde holde meg til stumskrift. Kan ikke norsk, ikke engelsk. Æih!

Gjest cunning stunts
Skrevet

Kult, så det er ikke bare pms, nødvendigvis, nei. Hun ser nemlig sånn ut i ansiktet som jeg føler meg når mannen er på sitt dummeste.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Hvilken film, min patetiske kengurulommebaby?

Skrevet

Den med han som er værmann i en annen film.. han morsomme...

Æh, ouassikalled ouassikalled... 40 year old virgin! Hun dama som kjører i fylla sier det.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Ah, must see. Vil du ha min nyeste lille helge-aforisme?

Menn suger. Likevel vil de helst bli sugd. Slik oppstår det grunnleggende paradoks.

Skrevet

Her skjer det ting ser jeg.

Skrevet

Kengurubaby her,

god ukestart!

At menn suger er vel ikke noe nytt?

Og at de vil suges er heller ikke nytt, desverre.

Men er alt vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...