Gå til innhold

Har du IKKE tatt vaksinen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her signerer du hvis du ikke har tatt! :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer her, og jeg vet om mange andre i mitt nettverk som ikke har tatt den, skal jeg signere for de også?

 

minst 10 signaturer herfra

Skrevet

Har ikke tatt den, og kommer ikke til å ta den heller.

Skrevet

Har nok ikke tatt den.....

Skrevet

Har ikke, og kommer heller ikke til å ta den.

Skrevet

ikke tatt den..

 

Er i begynnelsen av 2.trimester og TØRR ikke ta den..

Skrevet

Har ikke tatt den, men kommer til å ta den så fort jeg er i 2. trimester.

Skrevet

Ikke tatt den selv, og heller ikke mann og barn...

Skrevet

Jeg har ikke tatt den.. Er 8 uker gravid og kommer ikke til å ta den heller.

NB: Mann & barn har/skal ikke ta(tt) den.

Skrevet

Har ikke, kommer ikke og vil ikke ta den. Ingen i familien min har tatt den heller.

Skrevet

Vi har ikke tatt, og skal heller ikke.

Skrevet

Fortsatt ikke bestemt meg. Noen her har tatt den, noen ikke...mannen min ble syk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...