Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Her signerer du hvis du ikke har tatt!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 signerer her, og jeg vet om mange andre i mitt nettverk som ikke har tatt den, skal jeg signere for de også? minst 10 signaturer herfra
Tinkivinki Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Har ikke tatt den, og kommer ikke til å ta den heller.
Duo-yoghurt Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Har ikke, og kommer heller ikke til å ta den.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 ikke tatt den.. Er i begynnelsen av 2.trimester og TØRR ikke ta den..
petite fleur Skrevet 12. desember 2009 #10 Skrevet 12. desember 2009 Har ikke tatt den, men kommer til å ta den så fort jeg er i 2. trimester.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #11 Skrevet 12. desember 2009 Ikke tatt den selv, og heller ikke mann og barn...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 12. desember 2009 #12 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har ikke tatt den.. Er 8 uker gravid og kommer ikke til å ta den heller. NB: Mann & barn har/skal ikke ta(tt) den.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. desember 2009 #13 Skrevet 12. desember 2009 Har ikke, kommer ikke og vil ikke ta den. Ingen i familien min har tatt den heller.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #14 Skrevet 12. desember 2009 Vi har ikke tatt, og skal heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #16 Skrevet 12. desember 2009 Fortsatt ikke bestemt meg. Noen her har tatt den, noen ikke...mannen min ble syk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå