mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Blir helt tustete av dette her, og klør meg i hodet! Før sov jeg på hems, og hver gang jeg gikk ned stigen dro jeg med meg overmadrassen litt for litt slik at den etter et par uker hang ti cm utenfor. Litt stress det, men tenkte jo det kom til å endre seg nå som jeg har fått en ordentlig seng, men etter en uke begynner den søren meg å vandre ut igjen! Jeg kan jo ikke sy den fast heller! What to do???
M ♥ ♂-2010 Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Samme lurer jeg på, holder på å bli gal av å fikse denne hele tiden.
Fifrildi Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Samme problem, og desverre ingen løsning....
Frøken B ღღ Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Her har vi også samme problemet. Jeg har ikke prøvd det enda, men har vurdert sånn "slingreduk" som man bruker under matter og slikt. Selv om det ikke er utprøvd så ser jeg for meg at det må være en fin løsning. Jeg SKAL prøve det en dag. Jeg har bare ikke kommet så langt enda.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2009 en dag ja, hehe kjenner til den! Mener du sånn gummiduk?
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 hva med borrelås i alle 4 hjørner.... det er vell bare og klippe opp og lime på madrassene.....sim salla bim
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2009 Oooh... Det kan funke! Hm, men lurer på om jeg skal kjøpe sånn man syr på, vet ikke om den limen blir å sitte fast... Kan jo teste med lim, og om det ikke funker er det vel bare å sy den fast? Skal prøve det, en gang etter jul... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå